Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Rindu dendam pasti terubat andai sudah bertentang mata .....
Thursday 3 January 2013 ? 0 Atashinchi ?



Usik-mengusik semakin lama menjadi rindu , 
Hati merindu asyik merindu tersentuh rasa ,
Tidak terduga timbul lah sayang ,
Andai tak jumpa menjadi gundah .......
Gurau-gurauan masih terasa dalam bayangan,
Setiap detik ingin bersama memadu kasih ,
Apakah hati dah gila bayang merindumu kasih darimu sayang ........
Kita saling merayu merindu di angin lalu .....

# Hah teka , lagu apakah? :') Alolo comel je lirik lagu ini . HAHA


- Semalam , time dah tengah pagi buta around 3 pagi camtu , kredit tengah banyak so memang tak tahu call siapa , so mcm biasa bro call "Romeo si stalker si burung hantu" tuh . Hahaa . saja-2 call . borak-2 , hoho . 
hurmm dalam on the phone (otp) tuh , mcm biasa tanya soalan yg sama , dah makan ke belum , tengah buat apa , drop sana-sini . actually i miss you . lagi-2 gurauan2 yg selalu kita borakkan . haha . padahal hang tuh dh jadi BF orang . hurmm buat aku rasa bersalah contact kau tau , yelah patutnya tak boleh ganggu hubungan orang tgh bahagia ini , tapi aku tengok dia mcm tak kesah je . lagipun aku takkan contact dia selagi dia tak contact aku right? hehe so deal ? tapi malam tadi time otp , tiba-2 lak kau buat aku tersentap coz aku rasa mcm down sangat , maybe kau tak perasan apa kau cuba sampaikan ....

Saya : Awakkan dh gemok , orang dah bahagia kan ? haha
Awak : Gemok-gemok saya pun , awak still sayang sampai sekarang .
Saya : Mana tau ? (actually dalam hati cakap "luruhnya hati aku bila dia cakap mcmtu" )
Awak : Haaaa kan? Hahaa
Saya : Mandai je kan -,-

Ehhh hello ! Aku taknak kau tahu apa yang aku rasa coz i think it so embrassing for myself dan aku nak kau faham sendiri apakah perasaan yg membelenggu diri kita sampai sekarang ? Dan aku tak tahu sampai bila boleh jadi mcam ini . Faham? Behave your self ~ hurmm :'( 
Aku rasa malu sangat bila kau cakap cmtu dekat aku sebab aku taknak kau anggap aku niey menunggu cinta yang dah dimiliki mcm kau and aku taknak kau anggap aku mcm menganggu hidup kau . seriesly , aku rasa tak patut kau ckp cmtu dekat aku coz aku tahu kita dh tak pape hubungan tapi aku harap kau faham sendiri apa yg berlaku dekat kita sekarang yang kita masih contact mcm dulu and aku rasa serba salah bila aku contact kau , rasa mcm menganggu life orang yg dh dimiliki . sebenarnya aku sunyi sangat takde kau , yelah sebelum niey aku happy sangat dengan kau , kau pandai ambik hati aku , sentiasa buat aku tergelak walaupun menyakitkan hati bila kau suka drop aku . eeee koyak der ~ hahaa . tapi sayang , kita hanyalah dapat sampai sebagai KAWAN BIASA seperti orang lain. Don't worry , aku takkan musnahkan kebahagiaan orang seperti mana yg pernah berlaku dlm hidup aku , sakit sangat hati ini bila seseorang dah musnahkan kebahgiaan kita right? it's okayy , aku bukan macamtu :)
Aku ikhlas berkawan dengan kau walau apapun jadi , just aku taknak dikecewakan lagi seperti dahulu , biarlah aku kehilangan kau daripada aku dibohongi oleh cinta yang pendusta yg sanggup lukakan hati seseorang demi kepentingan diri sendiri .... Aku sayang kau romeo :) 
Memaafkan seseorang itu lebih mulia daripada menganggap dia jahat :)




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik