Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Nak pergi KOREA ! Hello Kitty please wait for me :(
Saturday 5 January 2013 ? 0 Atashinchi ?
http://honeykoyuki.blogspot.com/2012/04/trip-to-korea-hello-kitty-cafe-coffee.html
^
|
|
|
untuk lihat lebih lanjut just clik link tuh and baca blogger Fatin Liyana , she is the best women in the world that i like , bukan untuk jadi macam dia but just kagum dengan setiap perkara yg dia buat untuk tontonan orang ramai , kira public lah and she is so cute and beatiful girl for me , btw muslimah girl :)

Hello Kitty Cafe ini ada dekat Korea tau ! seriesly nak pergi lah choiii ~ seriesly awesome gila dalam dia , btw Fatin Liyana dah pergi cafe niey , dari situlah i know and i believe hello kitty cafe niey wujud ! huhu best and that my dream wanna go at there ! Ada siapa-2 boleh teman I ? hihi siapa teman i , i belanje . Muehehe banyak duit den ha ? kahkahkah
kalau ada kt Malaysia niey memang aku TABIK spring lah weyyy ! Hari-2 aku boleh datang , takpun sanggup kerja cafe mcmniey , walaweeyyyyyyyyyyy !


Inilah Fatin Liyana :) 








sorry sis , copy and paste gambar-2 coz i like it so much and asyik berulang kali je tengok gambar-2 niey , obses lah katekan dgn Hello Kitty , btw you're so lucky dpt pergi cafe niey . huhu , Insyaallah kalau diizinkan oleh tuhan , saya juga boleh ke sana :) hihi 

|
|
|
|
V
see that ! 

You know what? I tak tahulah rumah siapakah ? Seriesly cute and awesome beb !!!! hoiiii I nak jugak rumah macamniey tapi ada ke orang sanggup buat ? haha alaa ade je kan , kalau tak macam mana ada rumah sebegini rupa . Btw aku memang TABIK lah siapa engineer bina rumah ini and owner rumah HELLO KITTY ini ! huhu you're great ! make me melting choiii ~ Haha i want it !






Thanks for reading :)




Older Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik