Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Happy New Year and say hello 2013 ! =D hope will better than 2012 !
Tuesday 1 January 2013 ? 0 Atashinchi ?
Assalamualaikum ...
Okay firstly i want to say HELLO 2013 ! Alhamdulillah dah masuk 18 tahun weyy aku . no school anymore and no lagi orang nk panggil aku "SPM Candidate" like him =)

Azam aku untuk tahun ini ialah nak hidup berdikari , nak cari duit poket sendiri and yang paling penting  nk beli Handphone blackberry ! huhu aku rindu nk bbm org weyy . dh dkt 2 bulan tak pegang fon BB uh . yelah BB aku kn rosak , hurmm so sad ~
actually aku hope kali nie akan lebih better than year before coz aku taknak sedih-2 lagi please please , taknak dikecewakan lagi and taknak disebabkan cinta aku down . aku ingin kan kebahgiaan seperti dulu . aku nk happy bahagia dgn org yg aku sayang . tapi sayang , orang yg aku sayang dah ada org lain , maybe dia bahagia skrg with he lover . hurmm :( it's okay darl , i always here if you want to get back for me , Insyaallah kalau ada jodoh . kalau takde , hope aku boleh dapat someone yg sayangakan aku , yang boleh faham aku , yang boleh hargai cinta aku , yang boleh jaga hati dan perasaan aku , yang boleh happy kan aku dan yang paling penting jangan pernah sekali kecewakan aku coz peluang hanya sekali . Aku pernah dapat semua tuh , tapi sayang hanya sementara saja brsama dia :) and i never forget our memories we together dear . i hope you happy and semoga berjaya di masa depan and capai impian awak k . iloveyoumissyou :)
tapi saya takkan lupakan awak dan kata-kata awak that you promised that you'd never leave me alone , but where are you now?  takpe saya faham , ini semua ujian dari tuhan untuk kita , dan saya terpaksa merelakan diri untuk terima hakikat ini yang awak bukan milik saya seperti dulu . kalau awak rindu saya , call saya k ? handphone saya sentiasa terbuka untuk awak :)

Yang penting sekarang , aku harap aku dapat straight A's for result SPM , or dapat keputusan yg cemerlang untuk aku lanjutkan pelajaran ke universiti . i hope UITM . taknak jauh2 belajar , nk dekat . hehe . Insyaallah . Aku nk buktikan dkt family aku yg aku boleh berjaya hingga ke menara gading dan dapat capai impian aku untuk jadi seorang anggota Polis yg berpangkat . huhu . Insyaallah . and maybe aku ambik kos grafik for photographer . kalau takdapat jadi polis maybe boleh photographer . yeah ! this is my dream . Ada someone je yg paham aku and paham cita-2 aku . dulukan dia pernah cakap yg dia nk kawin cepat-2 lepas aku spm . haha maybe tu gurau but for me time tu dia series , katenya nk kawin umur 27 tahun and aku nk kawin umur 23 tahun. hehe . dia hope sgt my dream jdi kenyataan n hope kami boleh berjaya sama-2 nanti and bolejh habiskan sisa-sisa hidup kami nanti . but  dia ada cakap dgn aku "nanti kalau dkt kolej , boleh dapat boyfriend" .   Ya Allah , sebenarnye aku tersentap apa yg dia ckp , kalau boleh aku taknak dia fikir mcmtu coz kalau boleh aku nk hidup dengan dia , hurmm aku taknak couple n dpt boyfriend dkt kolej , i don't want ! kalau boleh nk tunang dulu sebelum masuk universiti or kolej , so xdelah aku nk pikir pasal nk cari cinta-cintan bagai dekat sana , nk focus on my study je . hehe coz terasa diri nie dh berpunya and dh jadi milik orang . tapi tu sume hanyalah khalayan semata-mata . hurmm :(

it's okaylah . tu sume kenangan 2012 . aku nk move on and bangkit for 2013 . hope aku boleh dapat ape yg aku nk dan inginkan segalanya !!! hehe . papepun . semoga aku dipanjangkan umur , dimurahkan rezeki , memperolehi kejayaan  utk masa hadapan aku yg lebih cerah , dapat cari kerja tetap , dan dapat jodoh yg terbaik utk aku coz i want a new family :) HUHU

Aminnnn , ya rabba alamin .....
Rabbana atina fitdunya hassanah walfia' hirotihasanah wakinah azabannar .....




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik