Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

I miss you a lot of time :(
Tuesday 18 December 2012 ? 0 Atashinchi ?
maybe :'(


Dulu aku sendiri , kini aku sendiri , meneruskan hidup ini bersama hati yang telah kau lukai .....


Janganlah ucapkan kata sayang , sekiranya dihati awak masih untuk dia ,
Pergilah awak kepadanya ,
Sekiranya dia meninggalkan mu ,
Saya sedia menerima awak kembali ,
Kerna bila dua jiwa pernah disatukan ,
Bukan mudah untuk dileraikan .....
Tapi ketika awak mahu kembali kepadaku ,
Niatkanlah hati mu untuk memilikiku demi nama Allah ,
Dan sematkanlah aku seorang sahaja didalam hatimu ,
Jika kau jodohku dengan memiliki niat yang ikhlas lagi suci atas nama-Nya,
Malaikat menunduk malu dengan sikapmu ,
Bidadari juga cemburu akan keperibadian mu wahai bakal imamku ..... :')




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik