Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Sorry, i cannot accept you right now but i appreciate you :)
Saturday 24 November 2012 ? 0 Atashinchi ?
Niey gambar yang aku lukis . Sekadar melukis saja coz gambar yg sbenarnya  sweet and comeyylll sangat ! hehe
Haaa nieylah gambar sebenarnya . Haha cantik lagi niey kan ? :p  btw gmbr niey aku ambek dari  Kamarul . haha stolen .

niey dia edit utk aku . Thanks :) *suka curik gambar DP bbm aku . haha 

haaa nieylah kamarul je . haha tgk dia combine gmbr aku ngn dia . we just friend okay :)
bak kata zul "congrat awk" haha apelah. tiada orang lain selain awak lah awak :)

i hope you can understand me whatever happen k?
Istikarah bakal menunjukkan jawapannya :)
Saya harap kamu tidak berdendam or marahkan saya or menyakiti diri awak coz saya  pintu hati saya belum terbuka untuk awak sbgai bakal imam saya  :)
kalau ada jodoh , adalah . kita tunggu dan lihat je takdir yg telah ditentukan dan saya taknak pikirkan terlalu series pasal kita sebab saya ada life saya sendiri utk tentukan life saya dan tentukan future love saya :)

btw nice no know you :)
thanks menemani hari-hari sepi saya and beri dorongan dan semangat utk saya dan saya appreciate :)
Hope kita jadi kawan sampai bila-2 :)
taknak bermusuh apabila hati masing2 sakit k? 




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik