Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

See my Blackberry phone was suck !!! :(
Saturday 24 November 2012 ? 0 Atashinchi ?
Arghhhhhhhhh macam !@#$%^&*(  tanpa bb niey and takdapat contact sapa2 . hurmm :(
yang peliknya .
tu ! kawan BBM aku hantar bbm sampai 30 orang -,-
tak pernah sampai 30 , salu aku bbm orang xsampai 10 org n paling mnimum aku suke dlm 3-5 orang bbm ke, so xdelah semak sangat kan? takpun bbm ngn org yg salu aku bbm . hehe expecially *** . kbye . haha
Masalah bb aku niey sebab keypad rosak -,- stuck cam2 je weyy . takley nk tekan apa2 . terbiar je mesej2 or call n mesej dari bbm sampai tak boleh bukak semua uh . terpaksa pandang n lihat je :( sedihhhh !  
caj bayaran service RM80 , perhhhhh banyak uh nak keluar duit . niey pun tengah tunggu service . hurmmm naseb baik banker ada (abah) hehe :)

I hate it !!! eeeaiii ~




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik