Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Istanbul aku datang ! the best movie and sweettt gilaa !
Saturday 24 November 2012 ? 0 Atashinchi ?
Aippp ada lagi 5 tiket tak ambek gambar . sempat dua tiket je . hehe

Lepas je aku abis exam utk paper science , malam uh trus pegi Aeon/ JJ s2 . hehe tengok wayang lah apa lagi . lama tak tengok wayang semenjak exam SPM niey . hahaa . dapat la release tension .
aku pergi dengan akak-2 aku n my cousin from Pahang .
huhu .
Movie "Istanbul , Aku datang! " best and sweet sangat .
hurmm time tengok wayang uh tiba2 lak teringatkan someone yg dulu salu tengok wayang dgn aku . menemani hari-2 sepi aku tapi sekarang dah takde lagi . I miss the moment with him :(
Lagi2 movie uh adalah mcm kisah cinta antara aku dan dia . haha .
ada yang sweet , ada yang sedih and ada yang kelakar .
hurmm papepun release tension and miss him badly ! :)

Kbye .





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik