Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Cinta? Datang dan Pergi tanpa diduga ~
Thursday 8 November 2012 ? 0 Atashinchi ?


~ CINTA ? Siapa tak perlukan cinta? Hehe actually semua orang memerlukannya, cinta kan menguatkan dan cinta bukan melemahkan :) ~

# "Kekosongan di hati " tapi kini aku still boleh hidup walaupun tanpa cinta dari seseorang dan hanya Tuhan yang tahu bagaimana hati dah perasaan aku. Insyaallah kalau ada rezeki , adalah tuh cinta yang bakal datang dengan sendirinya tanpa diduga . Life must go on :D

( Nawaitu di hati tetap inginkan dia sebagai teman hidupku tapi apakan daya , mungkin tiada rezeki and masa tidak mengizinkan kami kembali seperti dulu , It's okay family and kawan2 tetap ada disamping aku . Orang selalu cakap dekat "sudah-2 lah tuh , pergilah cari orang lain , ada je orang nakkan kau cuma kau je yang jual mahal " hahaha rilex ~ bukan jual mahal , dah memang hati nie tak berkenan , nak buwet acano . Kihkih -,- yang penting sekarang masa depan aku lebih penting . Nak berjaya sperti mana yang aku impikan selama ini . Tapi aku nak berjaya di samping seseorang sbgai teman hidup aku tak kira susah or senang . Aku tak kisah seseorang itu kaya ke miskin ke sederhana ke , hensem ke tak hensem ke , ada motor 125 ke tak de ke , haha yang penting seseorang boleh terima aku seadanya dari segi kesetiaan dan kejujuran , sekali orang buat baik dekat aku , 2x gandi baik aku balas balik . Macam jugak cinta , kalau kau setia , 2x ganda aku setia and aku memang setia pun orangnya . hehe . just orang je tak setia dengan aku , hurmm :( so sad ~ tapi tak pelah , apa yang berlaku sebelum ini , kan ku jadikan kenangan abadi dalam hidup aku , pahit manis hitam putih di hidupku biar aku sorang je rasa and alaminya sendiri . Tu semua kan permainan takdir , ada masa kita diatas , ada masa kita di bawah dan kita sebagai pelakonnya adalah sandiwara takdir :)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik