Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Aku rindu kau sebenarnya ~
Thursday 8 November 2012 ? 0 Atashinchi ?
Hurmm mungkin terlalu sayangkan kau , macamnie lah jadinya sampai aku selalu teringat kan kau .
Aku pun tak tahu kenapalah dengan aku niey makin lama makin teringat dekat kau yer . Kenapa yer?
Padahal kita kan dah tak ada pape lagi and now sekarang kawan biasa like TTM je . Mungkin sebab kau selalu ada dlm situation aku walaupun kau jauh dari aku . Jarak dan masa yang men"spoil" kan kita . Hahaha . Actually kita kan selalu contact walaupun tak rapat macam dulu , at least kau sentiasa ada menemani hari-2 sepi aku . and perangai kau tak pernah berubah yang selalu buat aku tergelak and senyum and kau tetap suka drop aku kan?! eeeaiiii ~ koyak der . Hahaa it's okaylah aku paham perangai kau mcam mana . Orang cakap suruh aku try terima orang lain selain kau tapi aku tak tahu kenapa hati aku sikit pun tak terbuka utk mana-2 laki kat luar tuh , mesti asyik duk teringat kan kau . mcm kau niey penghalang utk aku terima siapa-2 lelaki kat luar tuh . kau cm sekat hati aku , cm hati aku mati utk terima lelaki lain . Why ha? Maybe aku tak ready untuk terima lain sebenarnya . hehe seriesly not ready to accept anyone guys and aku tak berani nak terima siapa-2 . Aku pun tak tahu kenapa ? Walaupun kau dah ada teman penganti tapi aku sikit pun tak marah sebab itukan life kau and kau yang tentukan life kau . Aku harap one day kalau kau nak balik dekat aku , fikirlah betul-2 and kalau kau series sangat2 , Insyaallah aku terima kau balik and Insyaallah time tuh aku maybe belum ada penganti . Bak kata orang "siapa cepat dia dapat" huhu . 
Okaylah yang sebenar-benarnya AKU RINDUKAN KAU !!!! :'( rindu nak over phone dengan kau tengah-2 malam or pagi mcm dulu , nak mesej dekat kau share problem sume tapi semuanya dah tak boleh dah sebab life kau sekarang bukan dengan aku tapi dengan GF kau . It's okaylah aku tetap sayangkan kau doh ! tak kira sebagai kawan ke apa ke , kau tetap dalam hati aku . hehe . 
Kbye ~
 Aku percaya dan yakin seseorang itu akan berubah hati dan berubah ke arah kebaikan jika itu yang terbaik untuk dirinya atau orang disekelilingnya . 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik