Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Adam & Hawa :)
Saturday 24 November 2012 ? 0 Atashinchi ?
Haaaa niey Adam  vs Agil . Ehhh jangan salah sangka , his not my boyfwenn okay?
we know each other when i was broke up with my *** :( he always support me don't give up in life .
Kiteorg dulu rajin skype skype skype . haha tu je lah . yelah adam niey duduk Penang . Makkk aii jauh uh . Anak mami lah katekan . haha . Dia niey kira bestfriend aku lh jgak selain drpd budak2 kt fb uh.
Now kitaorg dh jarang contact n lost contact lah coz dia tiba2 mengundurkan diri sewaktu saya get back ngn  *** . start uh kiteorg dh xcontact . tegur pun cam2 je . Maybe dia taknak kacau my relationship . hurmm sokeyy .
bagi aku , aku tak kesah kawan dengan sesiapa . lagipun dia nie baik n jenis paham punye olang ~ muehehe .

Btw aku appreciate dia datang menemani hari-2 sepi aku :) nice to know you friend :)
Tak pernah anggap lebih dari kawan , itu je mampu aku cakap . hoho




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik