Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Seminar SPM di Boungainvillea Resort :)
Saturday 13 October 2012 ? 0 Atashinchi ?
Selama 3 hari 2 malam kami menetap di Boungainvillea Resort :) Best gilaa . tempat and pemandangan kt situ okay sangat , tenang je belajar kt sana . Tapi tak puas hati dgn makanan kat situ , so bad ! haha puihhh !
Alhamdulillah , setelah seminar terakhir utk pecutan SPM niey , Insyaallah aku rezeki ilmu bertambah :)
Hope aku dapat keputusan yg cemerlang dlm SPM nanti brsama kawan-2  .Aminnnn

Time nie baru smpai :)

cantik kan permandangan kt resort niey :)

Hehe peace !

tinie with me :)

time nie nak pegi kelas malam :)

ain with me :)

me with leeya ;)

Dalam kelas :)

tepi tuh swimming :) hehe

time nie hari ke-2 :)

angin pantaii buat tudung aku spoil lah :p 

heee me ! 

kat titi pantai :)

kawan ! 

hehe buat presentation :)

nielah group aku :)

hehe time niey malam dinner bbq :)

sorry bilik bersepah skit . hehe ;p

last night ! lepaking~

menghirup angin pantai ! huhu

peace ! time niey dh pkul 1 lebih pagi :)

hari ke-3 ! 

peace ! nak mandi pantai tapi takut lah coz air pasang lorh :p

We geng ! bestfriend forever :)

tudung aku senget -,-

Hyeee ! 

cantik kan permandangan ! :)

Astman with me :)

time nie dh nak balik dah :)

Byeee ! nak bas :)

ubat yg menemani aku ketika di sana:)

Byeee ! banyak kenangan terindah disini and i never forget that time :( 



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik