Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Kehilanganmu Berat Bagiku - Kangen Band
Saturday 13 October 2012 ? 0 Atashinchi ?

-awak bagi lagu ini untuk saya ? -

Assalamualaikum cinta ...
Waalaikumsalam rindu ...

Apa khabar sayang ?
Tengah buat apa tuh ?
Sihat ?
Dah makan ?
Busy ke ?
Macam mana life sekarang ? Okay ?
#Saya harap awak baik-baik saja di sana k ? I miss you so much dan sayang saya dekat awak tak pernah terpadam hingga ke hari ini :)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik