Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Get back love ? Dream or true ?
Saturday 13 October 2012 ? 0 Atashinchi ?
Seriesly , saya tak sangka awak masih ingat dekat saya lagi . Thanks for this picture for me :)
Buat susah-2 je buatkan untuk saya ~ haha

Nothing to say dan please don't ask anything selagi masih belum aku nmpk bukti sebenar cinta kami
 ( masih tunggu keputusan sebenar and what is the true of story love me and him )

Actually kan , masa yang kau nk balik dekat aku haritu , Ya Allah hanya tuhan je tahu mcmana hati dan perasaan aku weyy , sebenarnya aku dah lama sangat tunggu saat tuh , semua orang yang rapat dengan aku tahu siapa lelaki yang aku sayang . dan laki itu "kau" , tapi apakan daya kehendak kau dan aku mungkin tiada rezeki utk kembali mcm dulu sebab kau pun skrg dah ada penganti baru . It's okay aku tak pernah salahkan kau , maybe first2 bagi aku , kau memang take series bab cinta ni tapi kadang-kala kau tak tunaikan kehendak hati kau . Cepatnya kau cari penganti kau . Haritu bukan aku tak nak terima kau , just aku tunggu dan lihat apa keputusan kau . Aku rasa cm tak sabar nak jumpa kau setelah lama kita tak berjumpa bersama . tapi Tak lama tuh , kau diam je tiada khabar berita seperti selalu kita bbm , call malam2 , mesej ke . and lupanya kau dh jumpa teman penganti  , padahal time uh aku dah boleh terima kau dan hati aku sentiasa terbuka utk kau . Maybe tak de rezeki kot . Xpelah aku tak pernah salahkan kau , inikan semua takdir kan . Aku terima dgn hati terbuka . Doa aku dkt kau tak pernah putus dari aku bukak mata sampailah sebelum aku tutup mata sebelum tidur , kau sentiasa bermain difikiranku.
Aku tumpang gembira melihat kau bahagia dan aku sedih sangat setelah apa yang jadi dekat kita yang beginilah kesudahannya . Insyaallah one day kedukaan aku akan dikembalikan dengan kebahagiaan yang aku impikan selama ini tak kira dengan sesiapa TAPI aku lebih gembira jika kau ada disampingku .

 ~ namamu cintaku Muhd Zul Haikal .

Assalam . Bye :)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik