Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Ya Allah , jauhkan kami daripada sifat saling membenci agar kami dapat hidup dengan lebih tenang :'(
Sunday, 12 August 2012 ? 0 Atashinchi ?
Firstly, aku nak cakap .
Subhanaallah ! Astagfirualazim .... Ya Allah ya Tuhanku, aku mohon agar aku dan Muhd ZulHaikal tidak saling benci membenci walauapapun yg berlaku terhadap kami . Tolonglah kami Ya Allah .... Tiada kata yang dapat aku luahkan selain air mata yang kau ciptakan untuk aku luahkan apa yang terpendam dalam hati ni . Jauhkanlah kami dari malampetaka dan ringankan lah dugaan kami . Walaupun aku dan dia sudah tiada hubungan lagi , tapi aku tetap sentiasa mendoakan dia agar dia dapat hidup dengan tenang dan gembira disamping orang yang dia sayangi . Pahit manis suka duka kenangan abadi tetap dalam igatan aku dan aku tak pernah pun melupakannya seperti mana dia mudah melupakan ku demi kebahagiannya yang terbaik untuk dirinya . Mungkin sudah takdir yang kami dipisahkan :'( 
Ya Allah , sungguh berat hatiku untuk meninggalkannya dan melupakannya , sampai sekarang aku tak mampu unuk berbuat sedemikian . Demi diri aku sendiri dan masa hadapanku, aku terpaksa mendiamkan diri dan tidak menganggu dia kerana sekarang dia sudah bahagia disamping orang yang disayangi. 
Memang perit dan sukar untuk aku terima semua dugaan yang menimpa pada diri kami , namun aku tak pernah membencinya seperti mana tohmahan yang diperkatakan oleh orang sekeliling terhadap kami :(
Hanya aku dan tuhan saja yang tahu apa perasaan dan hati aku bila dia sudah hilang sayang dan cintanya terhadap aku .. .. Tapi aku tetap menyayanginya seperti dahulu dan sayang dan cinta au terhadap dia tidak pernah terpada begitu sahaja . Tapi au harus pergi jauh dari hidup dia kerana dia sudah jauh meninggalkan aku :'(

#Kau tetap dalam hati aku zul , walaupun kita sekarang dh terpisah , tapi sayang dan cinta aku tak pernah terpisah untuk kau . Mungkin ini yang terbaik untuk kita dan terbaik untuk diri kau walaupun teramat sedih untuk diri aku meneriman segala kenyataan ini . Aku betul-2 terkilan dengan sikap kau , tapi aku tak pernah bencikan kau , dengki dengan kau , dan yang paling penting aku tak pernah ada niat untuk balas apa yang kau buat terhadap aku sampai aku nangis siang malam sebab aku sayangkan kau rindukan kau . Tak pernah sesekali aku benci dan pertikaikan apa yang kau buat , baik buruk kita , hanya kau dan aku je tahu . Aku tak pernah lupa janji-2 kau terhadap aku tapi segala janji-2 kau semuanya musnah dan hilang sekelip mata :'( Ya Allah m ampunkan segala dosa kami , jauhkan kami dari kejahatan disekeliling kami , berikanlah kami peluang agar kami terus hidup dalam meniti sebuah kebahagiann tak kira kau disamping aku ataupun tidak ataupun kau disamping orang lain . Insyaallah aku ikhlas maafkan kau , don't worry aku sentiasa berdoa untuk kau walaupun kau maybe dah lupakan aku jauh dari hidup kau . Tak pe , aku paham , itu kan hak kau , hak masing-2 and kau berhak buat keputusan apa saja tapi janganlah menyakiti aku agi zul . Tu je aku harapkan dekat kau zul , dan janganlah membenci aku :'(  i beg you . Maafkan aku jika aku ada buat salah silap . Maybe raya niey kita tak dapat sambut sama-2 kan macam tahun sebelumnya . Yaaa aku rindukan kau sangat-2 , aku rindu kau yang dulu yang sentiasa disisi aku tak kira susah senang kita bersama dan yang paling bermakna buat aku, aku rindu gurau- senda kau :) mungkin doa-2 ku terhadap kau termakmul ataupun tidak termakmul apa yang aku hajatkan tapi aku tak pernah putus asa mendoakan kau dan aku . Segala dugaan yang terjadi dekat kita , itu semua ujian Allah yang tidak mampu kita tandingi tetapi kita mampu berusaha berdoa agar Allah makmulkan segala doa-2 kita ....

"Jodoh itu RAHSIA Allah"
Sekuat mana kita setia,
Sehebat mana kita merancang,
Selama mana kita menunggu,
Sekeras mana kita bersabar,
Sejujur mana kita menerima kekasih kita,
Jika Allah SWT tidak menulis JODOH kita bersama kekasih kita,
Kita tetap tidak akan bersama dengannya .....
( ... Kata-2 itulah yang membuatkan aku sedar akan takdir pertemuan ataupun perpisahan ditangan tuhan yang memberi kita ujian dan dugaan agar kita mampu bertahan dengan takdir-nya...)

~salam aidilfitri dan selamat menyambut hari raya zul , semoga raya tahun ini memberi makna buat kau dan orang yang kau sayangi . Aku sentiasa paham kau n support kau dari belakang walaupun kita dah tak ada apa-2 . Segala perngorbanan kau trhadap aku, au hargai sangat-2 :) btw aku akan tumpang gembira bila tengok kau sentiasa gembira dan senyum :) Insyaallah ,kalau ditakdirkan kita akan bertemu semula dan pada hari itu aku harap kau dapat berikan senyuman kepada aku walaupun ianya hanya lah kebetulan dan sementara . Amin ya rabba al-amin ...
"JODOH BERTEMUAN DAN PERPISAHAN DI TANGAN TUHAN"

Thanks for everything .
Salam ikhlas dari NurAsyraff binti Hassan .



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik