Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

You look different in your behavior babe ♥
Sunday 15 July 2012 ? 0 Atashinchi ?

|
|
|
V



4 minutes ago · 
  • Kau nak cakap apa cakap lah weyyy , aku harap kau sedar apa yang selama niey lain dari diri kau dan diri aku . Nak cakap aku lain dengan kau , cakaplah . Aku lain dengan kau pun ada sebab , sebabnya kau uh yang dah banyak berubah . Seriesly beb -,-
    #Hurmm aku rindukan kau yang dulu wahai kawan aku :'(
     ·  · 
 kawan oh kawan :)




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik