Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Ya Allah tabahkan hati hamba mu ini ♥
Wednesday 18 July 2012 ? 0 Atashinchi ?
Setiap hari aku dengar lagu yang kau bagi kat aku niey :'(


Assalamualaikum .
Firstly aku nk cakap yang aku rindukan dia . tersangat rindu . Agaknya apalah yang dia buat yer sekarang niey? dia dah makan ke belum ? dia tengah buat apa yer ? Sihat ke tak ? macammana dgn keadaan dia sekarang agaknya ea? Hurrmmm aku always worries of him . Aku dah tak nampak lagi macammana keadaan dia sekarang sebab :'( Aku harap dia baik-baik kat sana . Hope dia sihat , hope dia happy :) hope dia tak tension-2 lagi dengan problem dia . Yang penting aku nak dia always happy , aku nak tengok dia senyum , aku taknak tengok dia sedih-2 . Aku nak dia berjaya capai cita-2 dia . Aku sentiasa doakan dia , kesejahteraan dia . Hope dia kat sana baik-2 kan . Aku tahu dia kuat harungi segala dugaan yang sentiasa datang dalam hidup ini :)

Secondly aku sayang kau sangat-2 :) kau jaga diri baik-2 yer . Aku tetap sayang kau sampai bila-2 buncit ! . Aku kat sini always waiting you . Never give up on you . Aku tahu sekarang kau busy sangat-2 n terpakse lepaskan aku kan , xpelah maybe itu terbaik untuk diri kau kan dan aku terime segala apa yang kau inginkan . Walaupun aku kat sini sebenarnya tak rela nak lepaskan kau , series aku tak boleh .. aku tak sanggup tanpa kau . Tapi nak buat macammana , kau dah buat keputusan kan . Aku tak boleh buat apa-2 :( But i never give up on you . Kau tetap dalam hati aku , cinta kau sentiasa dalam hati aku , setiap masa aku rindu kau . Sayang dan cinta kau tak pernah hilang dari hati aku , aku tetap sayang kau . Tak pernah pun lupakan kau . Sentiasa ingat kau tak kira masa . Aku harap kau dapat bawak diri kau sampai kau jumpa kebahagiaan dan kegembiraan kau yer walaupun tanpa aku di sisi kau :'( Tapi bagi hidup aku , hidup akan sempurna kalau kau sentiasa di sisi aku dan sentiasa dalam hidup aku :)

Lastly , I LOVE YOU SO MUCH and I MISS YOU SO MUCH , everyday and everytime :)


Denganmu semua air mata , 
Menjadi tawa suka ria ,
Akan kau selalu ada menemani dalam suka duka ,
Denganmu aku bahagia ,
Denganmu semua ceria ,
Janganlah kau berpaling dariku ,
Kerna kau cuma satu untukku .....
Kau satu-satunya ,
Dan tak ada dua ,
Apalagi tiga ,
Cuma engkau saja :)







Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik