Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Selamat berpuasa ! Dan selamat berpuasa :( ♥
Friday 20 July 2012 ? 0 Atashinchi ?

Firstly , saya nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT PUASA RAMADHAN pada tahun ini dan pada bulan yang mulia ini . Semoga tahun ini lebih baik daripada sebelumnya dan diberkati Allah SWT  :) AMIN.

Secondly , Hurmm (mengeluh jap) . Maybe puasa kali ini tak bermakna bagi aku , sebab? Aku berpuasa tanpa dia :'( tanpa dia lagi disisi aku . Yaaa i know , aku kena tabahkan hati untuk terima kenyataan dan redha pasrah dengan ketentuan-Nya . 

Lastly , Ya Allah kenapa begitu cepatnya masa berlalu? Kenapa ini mesti jadi semula dekat aku ? Aku rindukan dia , Aku sayangkan dia lagi . No boy can replaced him for me :'(
The important is tahun ini tak dapat buka puasa dengan dia :'(
Tak dapat shopping raya dengan dia :'(
Tak dapat beraya dengan dia :'(
Tak dapat keluar sama-2 naik motor dengan dia :'(
Dan yang paling penting Tak dapat happy dan bahagia macam dulu kami bersama :'(
Kuatkan hati Hamba-mu ini . Aku redha . 
Maybe itu jalan terbaik untuk dia walaupun aku terpaksa terima kenyataan ini walhal hati aku berat sangat untuk lepaskan dia . 
Tapi dah itu keputusan kami . Insyaallah kalau ada takdir yang merestukan kami kembali bersatu balik , aku tunggu takdir tuh :)

btw Selamat berpuasa sayangggg without me .


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik