Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Perkhemahan Kor Kadet Polis Peringkat Kebangsaan di Johor Bahru best !
Saturday 7 July 2012 ? 0 Atashinchi ?
Assalamualaikum dan salam sejahtera serta salam 1 malaysia :)

Firstly aku nak story mengenai perkhemahan yang saya pergi selama 2 MINGGU . Ya Allah , 2 minggu uh bagaikan 2 tahun ma ~ first time pergi camp lama cam niey . selalu pergi seminggu je . Hee . Camp 2 minggu niey pun dibahagiakan 2 iaitu seminggu saya di pusat latihan KEMRI , Juasseh dan seminggu di Perkhemahan kebangsaan di Pusat Kokurikulum Johor Bahru . Best memang best dan banyak pengalaman yang aku dapat dari camp ini . Actually mula-2 tak nak pergi tahu coz dapat tahu last minite der , then pergi 2 minggu pulak tuh , lame der , then aku baru je balik dari Perkhemahan Perdana kat Tasek Bera , Pahang hari tuh . Tapi nak buat macam mana , parent aku dah bagi lampu hijau and cikgu kadet aku pun sama . keputusan di tangan aku je time tuh . Haaaa rasa cam nak menangis je bila dapat tahu bila aku terpilih kebangsaan coz last minite dapat tahu and rasa was-2 nak pergi sampailah aku tanya pendapat dari parent aku , cikgu-2 kadet aku , boyfriend aku and kawan-2 lain . tapi Sijil Kebangsaan uh penting . lagi-2 aku kan SPM . so sijil koko uh penting der . s0 aku pun ambil keputusan untuk pergi camp tuh . Memang selama ini aku nak sangat  pergi camp kbgsaan niey . Then bila dah dapat rasa was-2 nak pergi . coz aku pikirkan pelajaran aku kat sekolah nanti tertinggal 2 minggu kot . Last-2 aku pergi jugak . huhu. dah lah time uh parent aku tak de pergi balik kampung . So aku sorang-2 lah packing barang sume . Nasib baik ada kakak . boleh lah tolong aku iron baju bagai , huhu . 


Meyh sini tengok gambar-2 ---> 











( GAMBAR SETERUSNYA AKAN DI UPLOAD AKAN DATANG )





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik