Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

No no no ! ♥
Tuesday 5 June 2012 ? 0 Atashinchi ?















Hasil daripada family + friend + true love and everything right? Yeahh i know it . It all about my life and lifestyle . Semua orang dalam dunia ini inginkan kebahagiaan kan? Aku pun nak bahagia , kalau boleh bahagia dengan orang yang aku sayang untill jannah . Aminnnn ...
Accually semua orang ada niat nak kahwin right? Haha aku pun nak kahwin gak . Nak ada family sendiri . Huhu :)
Tapi aku kena tunaikan janji parents aku dulu yang aku nak buktikan kat dorang yang aku boleh berjaya macam orang lain and mampu berdikari , berdiri di atas kaki sendiri and usaha yang aku buat Insyaallah akan berjaya ..
Than , Pekerjaaan ! Huishhhh kadang-2 pening kepale tau nak pikir pasal jobs yang bakal kita dapat one day nanti . Aku pun tak tahu apa lah perkerjaan aku nanti yer bila dah dewasa . Aku nak capai cita-cita aku nak jadi photographer or graphic designer or police and sebagainya . Asalkan kerja tuh halal di sisi Allah dan dapat menjamin kehidupan kelak .
Lastly , barulah aku fikirkan masa depan yang makin berkembang , misalnya perkahwinan hingga ke akhir hayat .
Nak hidup happy & bahagia dengan dia ----->  Muhd Zulhaikal bin Sohaime ♥
Nak hidup sampai bila-2 dengan dia boleh tak? please ..... nak sangat habiskan sisa-sisa hidup aku dengan dia . Nak ada family baru dengan dia and everything ... Tapi jodoh kan rahsia Allah . Kalaulah jodoh aku dengan dia , Ya Allah bahagianya aku kat dunia ini with him . Kalau hajat aku ini tak kesampaian kan ... Ya Allah , tak tahulah nak cakap camne :( no no no ! I nakkan dia jugak dalam hidup aku . Nak hidup susah senang dengan dia . Aku nk happykan dia . Nak tengok dia smile depan mata aku . Nak buktikan yang aku boleh berjaya dengan cita-cita aku . Than hidup sama-2 dengan dia . Alangkah indahnya hidup camtu kan ? Hope my dreams came true . Aminnn :)




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik