Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Mr and Mrs ♥
Monday 4 June 2012 ? 0 Atashinchi ?













|
|
|
V
I love you gemok ! Aku harap sangat kita dapat lepas setahun anniversary than continiue sampai bila-bila . Aminn .. Kau sorang jelah di hati aku . No one can replaced . And i want happiness back like before we started our relationship  ♥ :) 
" ... Aku sayang kau lebih dari kau sayangkan aku .... Setiap masa aku rindukan kau tak kira kau dekat atau jauh .... Aku nak jadi yang terbaik untuk kau dan nak jadi yang paling penting dalam hidup kau forever dan begitu juga aku , aku nak kau jadi terbaik untuk aku dan paling penting dalam hidup aku and everything .... 
Aku just nak kau sorang je dalam hati aku , setia dengan aku , take care pasal aku , and yang paling penting sayangilah aku seperti mana kau sayangkan aku lebih dari sebelum nya sebab aku hari-hari sayangkan kau tau . You everything for me and thanks for everything and thanks for coming in my life . 
You are my special person , my boyfriend , my friend and also my family  ♥ :')








Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik