Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Kawah oh Kawan , I don't understand what do you want in your life ♥
Saturday 16 June 2012 ? 0 Atashinchi ?













|
|
|
V
Sungguh MenDUKACITAKAN ! :'( 
geram ade + marah ade + tersentap ade + terkejut ade + sedih ade + and yang paling penting " these's  cannot understand our stuation . It's so disspointed for me guys ! I don't believe apa yang berlaku tapi di depan khalayak ramai  tadi smpai cikgu yang leraikan dan budak-2 sekolah sume pandang . Embarras tahu tak ! Hurmm . Dengan perangai masing-2 . Haishhh tak tahu nak cakap apa . Hurmm k lah aku stop sampai situ story coz aku MALAS nak tahu apa-2 pasal benda ini lagi . Memang tak de kaitan dalam hidup aku berbanding capital A tapi benda niey dah terjadi depan mata aku sendiri . So xkanlah aku nk diam-2 jew . Better aku try settlekan problem niey kan dengan cara baik and tolong apa yang patut tapi tadi aku ingatkan boleh lah settle problem niey dengan capital A tapi tak habis-2 gak problem niey  . Actually problem niey yang patut disettlekan antara capital A+A+I . dorang je yang boleh settlekan sndiri problem niey . Aku , leeya , ain and dak2 niey dah tak tahu nak tolong apa lagi . Penat lah dengan sume niey . Kiteorang tolong settlekan problem niey elok-2 and hope sangat tiada perselisihan faham or whatever lah tapi tadi ............ Hurmm tak boleh aku nk lupakanlah situation tadi . Haishhhh . Aku taknak kawan-2 aku bermusuh dengan orang . Tu jew . 
And please TAKE A NOTE :) *I love my all friends :)




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik