Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Hoho kakak kita dapat matrik . Bye-2 sister ! ♥
Monday 11 June 2012 ? 0 Atashinchi ?



|
|
|
|
V

Haaaaaaaaa orang yang paling rapat dalam family aku dah nak keluar rumah dah . Dah boleh buat haluan sendiri untuk masa depan kelak . Hurmmm sedih lah jugak lina dah nak sambung belajar kat matrik uh . Aku hope sangat dia berjaya dan dapat cita-2 dia . Hehe bye budak paling poyo yang pernah aku jumpa ialah lina lah ! kakak aku . HAHA . Nanti aku rindu nak gaduh-2 dengan kau , nak borak-2 dengan kau , rindu nak gurau-2 kasar dengan kau , rindu nak share-2 apa-2 dengan kau , macam-2 lah and everything beb . Hurmmm :'( tapi agak tension gak lah , time kau kemas baju-2 kau uh , macam-2 barang kau kaut termasuk barang-2 aku . Haishhh ngek lah kau . Baju-2 aku pun nak dibawak sekali . A'ah ! mang tak dapat ah . HAHA . Yelah dah semua inner tudung kau bawak kan . Nanti aku nak pakai inner tudung apa ?! Eeeeaiiiii . Tak pe-2 . Nanti aku suruh abah , mak , kakyuz , and angah belikan tuk aku . Werkkk ! kau kat sane duduk diam-2 . Belajar rajin-2 . Haha cam bagus je ~ padahal aku niey lagi ah dah nak SPM . Still main-2 lagi . Kau selalu cakap yang kau niey paling bagus n boleh dijadikan contoh dalam family aku . PERASAN je ~ tu yang aku cakap kau poyo ~ HAHA . yelah coz result SPM kau baik and cemerlang lah jugak . Tu yang kau dapat masuk matrik . tapi kesian kau mula-2 tak dapat masuk Universiti . Kan aku dah cakap kat kau , dulu atuk kita kan ada mimpi yang kau tak dapat masuk universiti then aku yang dapat masuk universiti nanti . HAHA masin mimpi atuk kita tuh . Tapi tak pelah kira baik gak lah kau masuk matrik . Calang-2 orang je boleh masuk matrik and yang masuk uh semua budak pandai cam kau lah . Eeeuuiiw~ geli den ha . Haha . Kau kat sana pandai-2 lah jaga diri yo ~ risau lah den ngan kau niey . Mak salu cakap suruh aku tengok-2 kau uh jaga kau semua , mak paling risau bila kau lintas jalan . Mata kau uh bukan betul sangat kadang-2 . Motor dh dekat pun kau boleh cakap motor uh jauh . HAHAHA kesian . patutnya kau uh kakak yang kena jaga aku , niey aku lak jaga kau . Haishhh . tapi skrg kau kan dah besar panjang . dh boleh buat jalan terbaik . S0 aku harap sangat kau boleh bawak diri kau baik-baik ea lina ?! hehe 
Sekian . Terima Kasih (wasiat aku dekat kau. HAHA darl ~ )
Sayang kau lina.. Love you muahhhh muahhhh ! 
Byee !
- Yang penting bilik aku dijamin bersih dan sedap mata memandang - HAHA 






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik