Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

HAIRAFF again dan selamanya ♥
Sunday 3 June 2012 ? 0 Atashinchi ?


























|
|
|
V
Haishh tadi aku bangun je tidur terus sakit tekak der , suara aku hilang . Mang cam orang bisu kot -,- haaaa damn . Dengan suara aku yang tak de tadi aku asyik pikir macam mana nak call zoul . Haha suara dah takde niey . Then aku paksa suara aku sampai keluar .  At least adelah suara sikit kan . Hehe . Then tadi dapat call dia . Haaaa lega weyy dapat gak bersuara walaupun suara ala-2 ella sikit . Rock gitu~ Haha .. Waaaaarghhh wa rindu sama lu bro ! acecehh padahal dia dah dekat sekarang dengan aku tapi kiteorang dah brape hari tak jumpe . Hee sume busy memanjang ~ acecehh busy lah sgt . Hehe . Aku balik kampung kat muar semalam rasa then rasa cam tak sabar-2 nak balik seremban . Hehe nak jumpa B-boy kite :( rindu kat dia ... I want him beside me ~ nak balik happy yang dulu-2 kita first kenal-2 then kite couple now . hehe . Alhamdulillah sekarang dia masih milik aku .. and aku appreciate sgt-2 dia dalam hidup aku . Aku nak dia sorang je dalam hidup aku and hope sangat-2 tiada penganggu hubungan kiteorang lagi please :'( cukupla selama nie aku menangguh rasa sedih sangat-2 bila kehilangan dia .. It's okayy sayang , i would be the best women in your life .. I love you b ♥






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik