Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Good Bye Lina ! Take Care sister :( ♥
Tuesday 12 June 2012 ? 0 Atashinchi ?
Hehehe last picture with her :)



















Hehehe akak aku dah sambung belajar dah . Dia dapat Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan (KMNS) kat Kuala Pilah . Dekat je . Tapi maybe akak aku tak lama kat matrik niey coz tadi lepas dah settle daftar kt kolej niey siap dah masuk bilik kemas barang-2 kt doom dia tuh , then dapat call dari UITM . Akak aku mybe lepas permohonan masuk U tuh . Haisshhh lambat betul panggilan uh UITM uh . Yelah akak aku dah masuk matrik dah . Then ada lak call dari U tuh . Hurmm pape pon lepas niey tengok jelah keputusan macam mana sama ada nak sambung matrik terus or masuk UITM uh . Better UITM , coz okayy sikitt . Matrik uh susah sangat lah . Aku takut dia tak boleh bawak . Yelah matrik uh budak-2 pandai je kot then bile pointer rendah je dah boleh kena buang matrik kot . Dahlah sijil matrik tak boleh pakai . Sijil SPM & STPM brguna kot . Matrik je tak walaupun matrik niey tiinggi gak darjat nye tapi kalau gagal tak berbaloi jugakkan . Bette rmasuk UITM . Alaaaa aku pun nak masuk UITM gak ! Heheheh hope aku pun dapat next year nanti pas SPM . Aminnnn ~















Sekian , Terima Kasih :)






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik