Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

The GAME is OVER beb ! ♥
Friday 15 June 2012 ? 0 Atashinchi ?







  • Why did you trick us all these years ? Now it is proven that you are a friend of a liar. But why ? Sebab masalah peribadi kau kan . Hurmm kau tahu tak , you as my friend, I consider you to be like my own siblings . tapi maybe sekarang tak ! Then disebabkan problem niey kau buat kami cam niey kan . How could you ! Jangan ingat that we keep quiet and we do not know what you do all this, we do not do anything. Haha sorry to say lah. Diam-2 kami pun actually perhatikan gerak-geri kau doh :')
    #Haha you know what? The GAME is OVER ! Take a note beb ! ♥ :D
     ·  · 

|
|
|
V
Okayy , firstly aku mang tak sangka gila vavi lah bila dapat tahu kau dah mengaku segala yang kau tipu selama ini  . But actually aku xdelah terkejut sangat bila kau dah mengaku semuanya coz aku dah lama tahu dah and kami dah lama tahu . Just tunggu masa je kau nak mengaku and be honest dengan kiteorang . Btw aku ucapkan syabas kerana sudah mengaku atas penipuan kau selama ini terhadap kami semua . Kau memang terbaik lah beb , terbaik dari ladang lah weyyy (HATE IT ! ) . Urgggghhh kenape kau sanggup buat macam ini ha? gila kew ? then disebabkan masalah peribadi kau ? Hurmmm whatever lah weyyh . Yang penting sekarang semuanya dah terbukti . At least kau jujur dengan kiteorang, tu pun kalau kiteorang tak selidik dan perhatikan kau selama ini , maybe kau takkan jujur dengan kiteorang . Bak kata orang kan , ADA HIKMAH DISEBALIKNYA ....














|
|
|
V
Then , lagi-2 bila aku dapat tahu cerita sebenar apa motif kau buat macam niey , Ya Allah luruh hati weyy , jantung aku berdegup kuat sangat , terus mengalir air mata aku , terkejut ! tersentap ! Dalam hati aku cakap "Ya Allah , kawan aku ke niey ... kenapa kawan aku sanggup buat benda tuh sampai macam niey sekali ! " . kenapa boleh jadi macam niey weyy? Time aku dapat tahu cerita sebenarnya , leeya ada dengan aku , tak duduk diam kiteorang pikirkan kau tahu tak . Memang kiteorang terkejut gila lah . Hurmmm aku dah tak tahu nak cakap apa lagi weyy . 
K lah bye . Sekian terima kasih . 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik