Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Niat Hati Tak Nak Berpisah
Saturday 12 May 2012 ? 0 Atashinchi ?



I'M STILL LOVE YOU ZOUL HAIKAL AND I ALWAYS MISS YOU DEAR :'(


Aku tahu bukan mudah untuk aku lupakan kau dalam hidup aku sebelum ini . Memang ramai cakap pasal kita . tapi aku tak pernah putus harapan dengan kau . Aku tahu kalau kita tak ada jodoh , kita boleh hidup kan? :'( tapi aku tak tahu aku boleh ke tak hidup tanpa kau . setiap masa setiap hari setiap detik kau selalu dalam hati aku . tak pernah terlintas pun nak jauhkan diri dari kau dan aku hanya mendiamkan diri sahaja . selagi kau masih milik orang , aku takkan terima kau  . Aku tahu , suatu hari nanti , tuhan akan tunjukkan jalan yang benar untuk kita . jadi dari sekarang , kita kena ready untuk terima segala dugaan ini . setia lah pada yang satu sayanggg . aku tahu kau sayang aku lagi kan ? tapi apa guna kau sayang aku kalau kau sendiri buat hidup aku sedih . kenapa mesti ada dia dalam hidup kau? kenapa? apa kurang nya aku? aku tahu aku tak perfect mcm orang lain tapi aku masih ada hati dan perasaan . aku macam tak percaya apa yang telah jadi sekarang pasal hubungan kita . dengan SEKELIP MATA kau berubah hati dan lebih memilih dia tanpa pikirkan diri aku . mana setia kau sayang ? yang dulu setia pada aku sorang . yang dulu always happykan aku dari aku terbangun tidur sampailah aku tertidur . setiap masa kau bahagiakan hidup aku , kau beri aku semangat , tapi SEKARANG? :'( kau buat aku down . kenapa msti aku kau buat aku macam niey? apa salah aku dekat kau?
mana janji kau? aku tak pernah lupa janji kita . kalau kau tak dah tak boleh terima aku dalam hidup kau , kau cakaplah . kau lepaskan aku cara elok walaupun aku tak rela biarkan kau lepaskan aku . tapi dah takdri kan . semua tuh dah ketentuan Allah . kita tak mampu nak halang semua dugaan tuh dan kita hanya mampu berdoa yang terbaik untuk kita right? Aku tak pernah putus berdoa untuk kau . tak pelah .biarlah aku sorang je rasa . aku nak kau happy dalam hidup kau dan aku akan tumpang happy bila tengok kau tersenyum sampai bila-2 . aku nak kau happy dengan life tak kiralah dengan siapa sama ada aku atau sebaliknya . Itu saja yang dapat aku luahkan setelah lama aku pendam . sakit sangat hati niey bila aku pendam sorang-2 weyh . kau tak tahu apa yang aku rasa hanya tuhan jew tahu . kau happy dekat sana tapi aku kat sini? Tuhan je tahu weyy . aku memang tak sangka apa yang berlaku . aku tahu aku tak layak hidup dengan kau kan . tak pelah . biar aku simpan saja perasaan sayang and rindu aku dekat kau ....
Aku sayang kau zoul . iloveyousomuch . You're never be replaced for me .
i miss you yang dulu . miss sangat-2 . aku nak kau yang dulu :'( pleaseee ... i beg you ... aku rindu kau ...
rindu sangat sangatttt ! tapi kau tak pernah tahu yang aku sayang and rindukan kau sume .... walaubagaimanapun , aku tak pernah anggap kau musuh aku sebab kau lah yang paling bermakna dalam hidup aku . Aku tak pernah give up on you . Still waiting you . sabar aku ada hadnya . memang selama nie aku sabar . jangan sampai suatu hari nanti , aku putus harapan dengan kau. Kalau boleh aku nak elakkan jadi camtu . Aku nak hidup dengan kau sorang jew tapi kau ? :'( Aku tak tahu ....... aku nak hidup dengan kau zoul .. aku taknak orang lain selain kau . aku taknak ... tolonglah jangan bagi aku patah hati dengan kau ... aku sayang kau ..... 


I'm Still LOVE You ZOUL HAIKAL and I Always Miss You Dear :'(
8.7.2011 aku takkan pernah lupa tarikh tuh sampai bila-2 .
thanks datang dalam hidup aku . aku hargai kau sangat-2 . tapi sekarang kau dah tak hargai aku lagi . aku sedih sangat :'( kau tak mcm dulu . aku rindu kau yang dulu zoul ..... :'(









Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik