Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

It's okay friend ♥
Tuesday 29 May 2012 ? 0 Atashinchi ?









Aku tak marah pun dekat kau , just aku kecil hati je dengan cara kau kebelakangan niey . Aku bukan apa . Pasal aku & zoul tuh biarlah aku sorang je paham . Orang lain takkan paham pasal hubungan kiteorang sekarang macam mana . Kau kan tahu sendiri yang aku memang sayangkan dia . Sebelum ini pun kau selalu bagi support dekat aku . Bagi aku semangat and kau selalu cakap one day he will came back for me and you always say that i must waiting him for i get the true love . Yeah ! I know that and I do . Memang perit + sakit + pedih and everything semua aku rasa tapi aku kena yakin dengan diri aku sendiri dan bukan hanya dengar apa yang orang cakap je coz itu semua ketentuan aku . 
Than , bila aku dah kembali balik dengan zoul , kau pulak cam dah tak suka aku dengan dia lagi .. Why? coz kau dah tak boleh ngam dengan dia mcam dulu and sebab kau dah tak boleh terima apa yang dia buat kat aku sebelum ini . Come on leeya ! I know what that mistake of us . Tak salah kan kalau bukak buku baru dengan dia . Kau dah tak boleh ngam dengan dia as a friend tapi kau tak pikir lak aku macam mana? aku niey as his girlfriend lagi lah  . Kau tak tahu macam mana aku berhadapan dengan zoul lepas apa yang berlaku dekat kiteorang . Hanya tuhan je tahu weyy macam mana my heart and feeling. Tapi aku yakin zoul yang ade depan mata aku sekarang ini takkan aku lepaskan . NEVER ! I must love him sampai bila-2 . Cukuplah air mata yang mengalir sebelum ini . Aku penat sangat dengan semua ini and aku nak mulakan hidup baru tanpa masa lalu aku dengan zoul and aku nak hidup bahagia sampai bila-2 dengan zoul. And aku appreciated apa yang kau support dekat aku sebelum ini coz you are my best friend in the world that true in my heart . 


♥  Sekian terima kasih 






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik