Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Hurmm why you cannot understand me? ♥
Saturday 26 May 2012 ? 0 Atashinchi ?
















Tak semudah untuk kita dapatkan seseorang yang boleh memahami kita selain daripada family or orang yang kita sayang .... Hurmm aku terima dia sebab aku sayangkan dia weyy . Kau tahu sendiri kan , hati aku tak cepat berubah . Aku akan sayang orang yang di hati aku . Bukan mudah aku cari penganti dia . Kalau ada pun maybe takkan sama cam bf aku .. Aku sayang bf aku . Dia lah yang selalu happykan aku dan aku appreciate dia sangat-2 doh . Walaupun sbelum ini dia ada buat masalah dengan aku . Tapi aku terima dia balik sebab aku sayangkan dia dan tak mahu kehilangan dia lagi . Tolonglah paham aku . Dia pun sayang aku jugak . Aku akan ambek kesah kalau kau bersangka buruk pasal aku dan aku takkan duduk diam biarkan kau mengata buruk pasal aku dan dia . And aku takkan ambek kesah kalau kau support aku dari belakang sebab aku appreciate kau sbgai orang yang memahami aku . Bukan aku appreciate apa yang kau pernah tolong aku . Tapi kadang-2 kau macam blame aku je . Tak salah kan kalau kita bagi peluang dekat orang yang betul-2 boleh dipercayai . Aku percaya yang dia takkan buat perangai macam dulu lagi . Aku puas berdoa agar dia kembali balik dekat aku . Aku siap buat solat istikarah lagi supaya Allah bagi petunjuk dekat aku yang mana terbaik untuk diri aku dan dia . Bertemu dan berpisah itu kan rahsia Allah . Maybe hari ini kita berpisah dengan dia , esok lusa or masa akan datang kita tak tahu . Maybe seseorang yang pernah bertahta di hati kita akan kembali balik dengan kita kan ? Insyaallah jika kita berusaha berdoa siang malam stiap masa . Insyaallah Allah kabulkan doa kita . Tapi jodoh dan pertemuan kan rahsia Allah . Kalau seseorang uh bukan jodoh kita maka kita tidak akan dapat bersama nya selama-lamanya ... Dan kite perlu tahu yang setiap pertemuan ada perpisahannya tau . Manusia semua akan mati dan akan hadapi perpisahan bila-bila masa . S0 kita kena redha dan pasrah dengan segala ketentuan-Nya :') 


























































Sekian terima kasih ... Bye :')







Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik