Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

I MISS YOU SO MUCH ♥
Thursday 17 May 2012 ? 0 Atashinchi ?
dulu kau always take care pasal aku .. dulu kau selalu berasa disamping aku tak kira susah or senang .. kau selalu ada ... dulu kau always happykan aku .. bahagianya ketika itu ... tapi sekarang? :'( i miss you so much ... ♥  



kenapa kau pergi lagi dari hidup aku sayang?
kenapa kau sakitkan hati aku lagi ?
kenapa kau sanggup buat aku macam ini? 
apa salah aku dekat kau?
kalau kau sayangkan aku , kau takkan buat aku menangis saban hari setiap hari .....
kenapa kau macam ini ?
apa yang dah terjadi dengan kau sekarang?
kita jauh , aku tak nampak apa kau buat kat sana ,
tapi aku sentiasa menunggu kau setiap hari ..
aku rindu kau :'(
rindu sangat-sangat dekat kau ...
maybe kau tak tahu yang aku rindukan dan always tunggu kau ... 
aku rindu kau yang dulu ...
aku rindu Zoul Haikal yang dulu ... yang always buat aku happy and bahagia disamping kau ..
tapi sekarang dah tak ada lagi kan? aku sedih sangat-sangat lepas apa yang berlaku dengan hubungan kita ...
mana janji kau sayang? aku tak pernah lupa janji kita dulu ...
sedangkan kau dah tinggalkan aku , aku masih pegang janji setia aku dekat kau ...
sampai sekarang tiada lagi penganti kau disisi aku ...
memang aku try cari penganti kau , itu pun aku paksa diri aku ..
aku tak sanggup tengok kau dengan orang lain disisi kau ...
kau tak tahu macam mana perasaan aku bila aku tengok kau disamping orang lain ...
Ya Allah ... luruhnya hati aku sampai tak terkata ... sedih aku sampai ke hari ini ...
tak pernah lagi rasa happy macam sebelum ini ...
aku rindu kau weyh ... rindu sangat ...
kenapa kau sanggup biarkan aku macam ini ? 
biarkan aku sorang yang kena tohmahan orang sedangkan kau dekat sana bahagia dengan orang lain ..
aku kat sini kena cacian , kena mengata dengan orang ...
mana aku pergi semua orang akan tanya pasal kau ...
"Eh kau dah break ngn zoul ke? dia dah ada orang lain kan? ingatkan korang kekal tapi last-2 break jugak . Tu lah sape suruh cari orang macam tuh . kan dah kena . jangan nak menyesal k? "
mana aku nak letak muka aku? perasaan malu aku ? tak ada siapa yang tahu dan paham ....
Ya Allah , bila semua orang cakap macam tuh , aku hanya mampu tersenyum dan diamkan diri .. 
padahal aku rasa macam nak menjerit and rasa macam nak meraung je bila orang cakap macam tuh ..
Aku yang kena macam-macam tohmahan dan kau sikit pun tak tahu sebab kau dah bahagia dekat sana . manalah nak ingat kat aku lagi kat sini kan? :'( 
hanya orang yang selalu dengar problem aku je yang tahu hati dan perasaan aku hadapi sekarang ...
kau sikit pun tak ambil tahu pasal aku ...
kenapa kau buat aku sengsara ? mana kau ? aku perlukan kau .... 
aku tak boleh tanpa kau .... aku nak kau yang dulu ... 
Walauapapun jadi , aku redha ... redha dengan segala takdir yang memisahkan kita . Insyaallah kalau diizikan tuhan kita akan kembali bersatu macam dulu ... aku sentiasa berdoa dan tak pernah putus berdoa untuk kau walaupun kau bukan milik aku lagi ... tapi kau selalu di hati aku ... tak pernah sesaat pun lupakan kau dalam hidup aku ...
sentiasa terbayang-bayang muka kau , senyuman kau, gelak kau , cara kau and paling aku rindu ialah gurauan kau yang selalu usik aku sampai buat aku jem lah -,- haha :'(
aku rindu semua tuh ... i miss everything about you dear....


♥ i miss you and i always love you muhd zulhaikal :'( :'( :'( :'( :'( 





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik