Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Cinta Tersimpul Rapi - Anis Suraya ♥
Saturday 19 May 2012 ? 0 Atashinchi ?

http://nursyirah.wordpress.com/2009/01/10/solat-istikharah-tata-cara-dan-doa/

Adakah Allah masih merestui hubungan aku dan dia lagi ??? Ya Allah .. aku rindukan dia .... aku mahukan dia kembali disisiku ... kembalikanlah cinta kami yang engkau berikan ....  :'( 













Kulerai segala yang terkusut
Kusimpul agar menjadi rapi
Demi menjaga hatimu
Ku rela mengalah selalu

Mengapa kau berubah laku
Inikah yang harus ku terima
Di atas setia sekian lama
Kau menjadikan aku
Pelakon dalam sandiwaramu

Rinduku cintaku bukannya yang terkusut
Kuikat kubelai dan kusimpul..oohh…

Hati ingin berbicara
Hati pun sering bertanya
Di mana hujung jalan cerita
Bukannya di bibir tanpa sebarang noktah

Selangkah engkau pergi seribu langkah aku mengejarmu
Sekelip mata engkau hilang seluruh pelusuk ku cari…oohh…
Setinggi mana engkau cuba membawa diri akan aku daki…oohh…
Sedalam mana engkau cuba menyembunyi kan ku salami

Biar terbukti biar bersaksi
Cinta kita cinta tersimpul rapi







Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik