Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Tuesday 22 May 2012 ? 0 Atashinchi ?
 ♥  Bila hati dah sayang .... Semua menjadi indah .... Acecehhh sweet gitu ..  ♥  
















Selepas aku buat solat istikarah hari itu pukul 2 pagi . hati aku tenang .. rasa tabah sangat dengan dugaan ini . Aku buat solat itu untuk aku dapat petunjuk dari Allah SWT yang mana Muhd Zulhaikal bin Sohaime terbaik untuk aku , untuk kehidupan aku dan untuk dunia dan akhirat ku .... Aku redha dengan segala ujian yang diuji untuk aku supaya aku tabah untuk harungi ujian ini ... Memang sudah takdir aku dan dia berpisah dulu . 
Tapi Sekarang he come back for me . Aku setiap hari berdoa semoga Allah temukan aku dan dia balik seperti dulu kami bersama ... Dan Alhamdulillah akhirnya Allah dah bukak pintu hatinya untuk menerima ku kembali dalam hidupnya .. Memang banyak dugaan kami lalui sebelum ini . Hanya tuhan je tahu bagaimana perasaan , hati aku , dan seluruh kehidupan kami berdua diuji dengan pelbagai dugaan yang menimpa . Aku redha dan pasrah dengan ketentuan-Nya . 
Kini aku mahukan dia yang dulu , yang selalu membahagiakan hidup aku , yang selalu mengembirakan aku .. yang selalu membuatku tersenyum ... tapi kami hanya manusia biasa .. banyak kesilapan yang perlu kami baiki untuk terus kekal dan direstui oleh Allah dalam perhubungan kami ini ...
Akhir kata dari ku ...
|
|
|
V
 "Ya Allah , Kekalkan lah cinta yang aku miliki di dunia dan di akhirat . Restu kanlah hubungan cinta aku jika jodoh aku dengan seseorang hingga ke akhir hayat . Ampunkan segala dosa ku dan dia . Lindungilah kami agar kami dapat masuk ke syurga Firdaus-Mu agar kami dapat terus bercinta selama-lamanya. Amin " 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik