Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Aku ada , kau ada? Haha sweet gitu ♥
Saturday 26 May 2012 ? 0 Atashinchi ?
Hari ini , aku kembali balik keluar dengan Zul Haikal  . Alhamdulillah kami dah couple balik sekarang . Termakbul juga doa yang aku hari-2 tak putus-2 berdoa untuk aku kembali balik dengan dia . Aku harap relationship kali ini lebih baik daripada sebelumnya . Dan aku mahukan yang dulu yang boleh buat aku bahagia dan sentiasa happy disampingnya .. Now we are together back and aku harap tiada orang ke-3 dalam hubungan kami ini . Aminn ya rabba al-amin :)

Hari ini aku nak story sikit . hehehe lama tak story yaw ! Tadi kiteowg keluar pegi JJ . Mcm biase , tengok wayang n jalan-2 lah . Hehe . Tadii kiteowg tgk cerita "Aku ada , Kau ada?" Huhu .  Pukul 2.45 - 4.45 p.m . best lah jgk cerita tuh .  Yang penting sweet cam gula-2 . hehe . Lagi-2 yang berlakun dalam cerita tuh Sam & Yana . huhu that's my favourite actor yaw ! dorang mang sweet gila .. Dlm cerita tuh aku paling suka lagu "Beginilah Caranya" . hehe best kot . Rasa cm tenang n bahagia je dengar lagu tuh. Aku mang hari-2 dengar lagu uh lagi-2 sebelum nk tidur . Hoho .
Then masa kt wayang uh lak , tibe-2 terserempak  Jaja Erry & Erry Jaja . Hehe sebok je dorang tau . Kacau line lah . Dorang siap duduk kat seat belakang aku dengan zoul . Haha pertemuan tanpa diduga akhirnya dekat je dimata. baru nak sweet-2 dah ada orang lain kat belakang . kot tak kenal takpe . niey dah terlebih kenal . Hahaha takpelah . syok jugak ada dorang . happy je tau . dahlah zoul ngn erry uh 1 kepala . samo jo pangai ea . duk bising-2 lak wayang uh tadi . pantang tengok orang lain wat bising , haa mulalah cakap "shuuuutttttt !" and sebagainya . Haha tah papelah dorang niey tau . Aku ngn kak jaja sabar jelah . Takpe dah terbiasa . Hahaa asalkan ada orang sayang di samping kita . Muehehe . Cerita uh mang feel lah aku tengok . hehe ada yang kelakar sikit n ada yang terlebih sweet ha . Aumm! haha :p Then pas habis tengok wayang , kiteorang 4 orang pergi makan sama-sama kat KFC . Duduk 1 meja . Hehe . Ade je bende yang diborak ea tadi . Then aku siap dapat 1 mesej dari someone . hoho secret gitu ~ malas nak bgithu .  Pas makan kiteorang berpecah dan balik ! Hoho . 
Lepas je kuar dari seremban 2 uh , aku dgn zul jalan-2 . round-2 kan . haha daripada tak buat apa . Then kiteorang lepak-2 jap . Haishh hari ini habes tangan aku kene cakar-cakar ngn zoul uh . Merah-2 jadi ea .  Tahulah kuku dia panjang yang belah jari manis uh . Tapi watlek ah . Kuku aku 10-sepuluh panjang aw . lagi best ! Haha duk men gedik kt tangan dia . cubit bagai . haishhh mang habit lah hai . Tapi xpew . Asalkan bahagia . Haha . Harini rasa cm lain sangat keluar ngn dia . Hehe entahlah nape aku rasa macam2 . Maybe hari ini aku tak banyak bersuara kot . Dia pun sama . It's okaylah asalkan kami sempat spent time sama-2 . Rasa cam first meet kot dulu . Hehe . Hari isnin dia dah balik Muar . Urghhhh ! :'( Takpelah . Hope dia jaga diri kat sana dan please setia dengan aku k ? and hargailah aku seperti mana dulu kau hargai aku ... 
♥I LOVE YOU B + Bby sayang b sangat-2 and Hope sangat hari lepas ini lebih baik daripada sebelumnya and bby mahu yang b dulu . I want you back yang dulu ...♥


about an hour ago · 




Sekian Terima Kasih ... hehe :')





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik