Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Uncle Usin (Not bad lah) ♥
Saturday 21 April 2012 ? 0 Atashinchi ?
Prove it ! Hehe



about an hour ago · 



Hari niey aku dengan dia pergi terminal 1 . hehe jalan-2 . actually kiteowg tengok wayang . cerita "Uncle Usin"
. not bad lah cerita tuh . ade kelakar , ade yg bosan pn ade . tapi best lah jgk . lagi-2 bersama insan tersayang uh (budak gemok a.k.a zoul) Haha :P teman dia shopping sekali . Then pas tengok wyang . kiteowg berhenti jap kt padang mps . tengok tournament football . kejap je tengok . hee . pas2 baru kiteowg balik .. btw nice to meet you again (Haha tibe -,- ) Watlek watpeace ~ Happy sgt kuar dgn dia hari niey .. isnin niey dia dah balik muar . hurmm :'( xpelah . Aku tetap doakan yang terbaik untuk kiteowg berdua . Aku nak hidup dgn dia sorang je laki dalam hidup aku . I love you so much b .....


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik