Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Tiap hari sayangggg ! Haha (TIBE) ♥
Thursday 12 April 2012 ? 0 Atashinchi ?





  • Penat sangat hari niey . trsangat2 penat . Hurm ade problem lagi pasal tdi . K lah , Offline dulu yea . Get ready go to training :-)
     ·  · 



  • Walaupun dia dah sakitkan hati aku dulu , tapi aku tak pernah nak bencikan dia & tak pernah lupakan dia . coz dia adalah pelengkap hidup aku ♥ :')
    #Tak salah kan kalau kita perbetulkan kesalahan dia dulu dan cuba untuk memaafkan dia dan anggap dia seperti pertama kali detik berkenalan :D
     ·  · 







TINGGAL KENANGAN :)
8.7.2011 - 8.2.2012 ---> 29.3.2012 - 31.3.2012
END LOVE --> LOVE STORY LET'S MAKE HISTORY <3


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik