Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Thanks to Allah for returning our love together ♥ ツ
Monday 16 April 2012 ? 0 Atashinchi ?

8 hours ago near Kuala Lumpur


 ♥I loveyou  ♥
Alhamdulillah , Allah masih restukan hubungan kita sampai ke hari ini , Aku 
hargai kau sangat-2 . terima kasih datang balik dalam hidup aku . walaupun banyak sangat dugaan dan cabaran yang kita lalui sebelum ini . sampai aku nyaris down disebabkan kau . tapi aku terus bangkit balik menandakan yang aku kuat tempuhi dugaan ini walaupun aku keseorangan tanpa kau sebelum ini . dan kau muncul balik dalam hidup aku , menaikkan lagi semangat aku untuk terus bangkit dari kesedihan . aku tahu sebelum ini kita terpaksa ambil haluan masing-2 untuk seketika . takdir dah menentukan , so kite kena redha dengan kententuan-Nya . Aku bersyukur sangat-2 sebab kau masih lagi jadi pelengkap hidup (BF) aku . Aku hope sangat lepas ini takkan jadi perkara yang sama mcm hari tu . Btw aku hanya sayangkan kau sorg je zoul , takde lelaki lain dalam hati aku selain kau . janji kita dulu still aku pegang . setia aku dekat kau tiada penghujungnnya . Aku sayang kau . Aku taknak lagi kehilangan kau . Itu je aku minta dari kau sayang .. Aku nak kita kembali macam dulu . aku bahagia & happy sangat dengan kat. lagi-2 bila kau di sisi aku . rasa indah sangat dunia ini ... Hanya senyumanku mampu aku luahkan untuk kau . dan aku nak kau tahu yang aku takkan biarkan kau pergi dari hidup aku . aku nak hidup dgn kau .  Kbye .. (Bby sayangkan b sangat-2) I love you so much Muhd ZulHaikal bin Sohaime ♥ :)


8 hours ago near Kuala Lumpur

I appreciate you in my life and thank you accept me in your life ♥ :'D
 ·  · a few seconds ago





Yesterday near Kuala Lumpur
Aku hargai kau jaga hati aku , tapi hati aku? Hanya Tuhan je tahu my heart and feeling ... Nobody know it . Disebabkan aku sayangkan kau, aku hargai buku baru kita ♥ :')
 · 





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik