Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

See what ! story dia sama mcm kita lorh :'( ♥
Sunday 29 April 2012 ? 0 Atashinchi ?


Aku doakan kau bahagia dengan dia . Semoga perempuan pilihan kau tu boleh buat kau tersenyum setiap masa . Walaupun aku sakitt dekat dalam ni , kau tak pernah ambik tahu pun . Aku je yang terhegeh-hegeh ambik berat pasal kau tapi kau ada perempuan lain . Aku tahu aku takboleh nak jadi yang terbaik macam dia . Dah dua kali kau buat aku macam ni , takpe . Aku terima , thanks for everything </3
 ·  ·  · 19 minutes ago · 


bersendirian or single is better now :') 
Cinta adalah ketika kamu menitiskan air mata, tetapi masih peduli terhadapnya. Cinta adalah ketika dia tidak memperdulikan kamu, tetapi kamu masih menunggunya dengan setia. Cinta adalah ketika dia mulai mencintai orang lain & kamu masih bisa tersenyum sambil berkata “Aku turut berbahagia untukmu”.
 ·  · 8 minutes ago via mobile · 

perempuan tu lg. asyik asyik prempuan tu je org ketiga. takde muka lain dh? muak k muak --' . chow
 ·  · about an hour ago near Ulu Yam Lama, Pahang · 
‎:) — with Nadyra Chasove and Shiraa Ahmad.
 ·  ·  · 3 hours ago · 





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik