Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

I have heart and feeling ♥
Tuesday 3 April 2012 ? 0 Atashinchi ?









  • Aku nakk mintakk maaf kalao korang fikir aku takk backup korang seriously aku takk nakk masuk campur hal antara korang dengan dea :) bukan belagak baik . Tapi penatlah gaduh cenggini . takk best :D Haha ♥ face to face lagi best . series ! takk tipu :) Aku takk nakk bermusuh dengan sesape . Maafkan aku . aku mengaku sometime aku ada jugak join korang marahkan dea or whatever . Tapi aku takk buley benci orang lame-2 :) Aku mohon maaf yea sahabat-sahabatku ♥ Aku sayang korang :)
     ·  · 



<--------------------------------------------------------------------------------------------------------->


Hehe parent saye dahh datang . Hari nie ade 3 penjuru :D
#Haha sempat lagi on9 walaupun tegah cuak nie beb , risau result den ha -,-






Kalau setakat nak buat aku terasa dgn cerita dongeng kau tuh kat blogger , xpayah lah weyyy . Kenapa tak mentioned je nama aku kt FB niey -,- kan senang . Then nak kutuk-2 kat twitter . Iyerr aku tahu tu hak kau tapi beragak wey kids sekalian ♥ :')


::: It's not that i dont love you ... I just dont want to hurt you ... I can't let go of all the good times we share together .... I hate to be cold but i got to let you go ..... (♥)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik