Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

3 Temu Janji ♥
Saturday 14 April 2012 ? 0 Atashinchi ?
Hari nie dia ajak aku keluar coz dia dapat cuti balik sini . dia ajak keluar dgn aku , then kiteorg pergi JJ . tengok wayang cerita 3 TEMU JANJI . hehe . best lah jugak . sebelum tengok wayang uh , mcm biasa lah , kiteowg gy makan-2 dulu . kiteowg mkn kt foodcourt . mcm bese jgk menu kiteowg clayport . hehe . share ngn dia . sweet tak? haha . cm selalu . yelah kang beli 2 , xhabes kot . yg 1 pun xhabes nie kan beli 2 . haha . then jalan2 kt dlm JJ uh . tengok2 barang . Masa dah Time ! HAHA baru kiteowg msuk wayang . Sejuk gile air-con kt bilik 7 uh . hurm . Actually kan cerita uh sebenarnye banyak perasamaan kisah aku dan zoul . banyak gak la perli kiteowg . haha . tu lah sape suh tengok cerite uh , kang dh kena perli . tapi bagi aku cerita uh kire ke arah positif . memang betul pun jalan penceritaan cerita uh . kita tak boleh terlalu percayakan lelaki walaupun dia dh jadi sebahagian dalam hidup kita bagi yang perempuan . sebab perempuan kan makhluk tuhan yang paling istimewa . isi hati perempuan niey lain sikit . agak sensitif berbanding dgn lelaki .. okayy acap , stop berceramah pasal cinta ! Hihi . emotional lak aku . sambung balik cerita aku tdi , then pas tengok wyg , kiteowg jalan2 lagi kt seremban uh and then dduk lepak2 kt forest . tempat yg selalu aku lepak ngn dia . actually perangai dia xde beza . sama je dari dulu smpai sekarang tau . aku sentiasa tenang disisi dia .. kiteowg kan dah lama tak jumpa . then bila jumpa tadi cam setahun tak jumpe yaw! huhu . rindu bangat sama dia meyh . hehe dapat lepaskan rindu . I hope kali niey hubungan kami kekal and hope tak ada ape2 yang berlaku ... Aminnn

" ... Ya Allah ya tuhanku , restukanlah hubungan kami . jauhkan lah kami dari manusia-2 yang bertopengkan syaitan . kekalkan hubungan kami hingga ke akhir hayat kami . Aminn Ya Rabba Al-Aminnn ....'









♥ iloveyou ♥


2 minutes ago
  • Aku takut kehilangan kau lagi . Lepas apa yang berlaku niey , aku dah hilang kepercayaan kau . Hurmm . Nevermind , kita hanya merancang , Tuhan yg tentukan :)
     ·  · 





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik