Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

I'm so happy with you now ♥
Sunday 15 April 2012 ? 0 Atashinchi ?
The first opportunity will not be the same with a second chance
  • Awak perasan tak , setiap kali kita jumpe then time dah nak balik , saya mesti ambil kunci motor awak then letak dalam poket seluar saya . Hehe . Sebenarnye motif saya buat macam tu pun sebab saya tak nak awak balik n tak nak awak jauh dari saya . kalau boleh saya nak awak sntiasa di sisi saya . Hurmm :'( IlyZoulhaikal ♥
     ·  · 



Tadi kuar jalan-2 dgn dia . pergi lepak macdonald jap . then round2 taman . saje pusing2 . yelah coz esok dy dah balik Muar dah . Hurmm :'( tadi series weyy . susah betul aku nak lepaskn dia pergi dari sisi aku .. bila pandang muka dia , rasa cm nak mengalir je air mate niey aw .. tadi tyme dia hantar aku balik , aku tahan je air mate nie , aku taknak nangis depan mata dia . aku nak dia tengok aku happy n smile wlaupun hati nie rasa cm nk meraung pun ada . hurmm . balik je , terus air mate nie mengalir xhenti2 . aku just mampu ckp kt dia . aku taknak kehilangan dia lagi :'( cukuplah selama niey dugaan kami lalui .. iyerr aku thu , takdir yang menentukan ..kite hanya berserah tapi dalam masa yg sama kite kena kuat dan jangan sesekali untuk gile up in life .. i never give up on you Muhd Zulhaikal ....






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik