Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

I LOVE YOU ♥
Saturday 21 April 2012 ? 0 Atashinchi ?
"... I beg guys ! please don't take him from me . please !  His's mine .. the only man in my life .  sudah cukup  cukup sudah ... aku taknak lagi kehilangan dia . aku nak hidup dengan dia . aku nak dia disamping aku smpai mati ..  I need you in my life and without you in my life  i think i'm reather die . Hurmm . and you ! please don't leave me again .. Kita dh sama-2 janji . janji tetap janji . jangan sesekali kau mungkiri janji kita sebab aku tak pernah pun mungkir janji dengan kau and aku still pegang janji kita dulu smpai sekarang . setia aku dekat kau tak pernah hilang dan aku jaga setia aku  untuk kau . memang banyak dugaan kita kan sayang? Tapi Allah itu maha adil . dia takkan ambil org yang kita sayang kecuali menggntikan yang lebih baik . dan Allah tak menggantikan kau dalam hidup aku . terlalu kuat cinta aku dekat kau . bukan senang nak lupakan orang yang kita sayang kan sebelum niey? tapi aku redha ape yang jadi sebelum niey . aku tahu kau cinta tuh sukar di miliki . tapi kalau kita ikhlas + setia + saling menyayangi . Insyaallah cinta kita kekal sampai bila-2 ... "

"Ya Allah Ya Tuhanku , Kekalkan lah cinta yang aku miliki di dunia dan di akhirat . Restu kanlah hubungan cinta kami jika jodoh aku dengan dia hingga ke akhir hayat . Ampunkan segala dosa ku dan dia . Lindungilah kami agar kami dapat masuk ke syurga Firdaus-Mu agar kami dapat terus bercinta selama-lamanya. Amin " 


♥  TAKEN BY MUHD ZULHAIKAL BIN SOHAIME 










Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik