Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Sudah cukup , cukup sudah .... ♥ iLyou
Tuesday 27 March 2012 ? 0 Atashinchi ?


Okayy nak tahu tak , first time aku dengar lagu niey . air mata aku mengalir tak benti2 . sumpah ah . sedih gile lagu niey . cam ada kene mgene dalam hidup aku .. Hurmm :'( haaa rasa cm nak meraung je ...urghhh ~ sad sad sad sad sad ........ 


Hayati lirik lagu niey ...... 


Inikah caramu membalas cintaku

Kau nodai cinta yang ku beri
Inikah caramu membalas sayangku
Kau lukai sayangku untukmu.
C/ Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkanku sesuka hatimu
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisa
Cintaku kau balas dengan dusta
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin tersiksa
Lebih baik ku pergi saja
Tlah berulangkali kucoba mengalah
ternyata sabarku tak berarti untukmu




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik