Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Seremban--> Kajang ---> KL maii ♥
Sunday 18 March 2012 ? 0 Atashinchi ?
with my little brother ( my cousin ) --> Aniq Syahmi :)

muka penat ! hoho

Pada 15 march , aku , kakak aku , makcik n my cousin gy sogo . kiteowg gerak pukul 9 lebih . balik dekat pukul 5 . huishh penat gile ah seharian berjalan tak henti-2 . lagi-2 tgh sale gile-2 ah . HAHA . papepon dpt gak hilang stress  .hehe enjoy je beb ~ actually plan last minite aw . tak plan pon nak pegi . hehe


Hehe pose sikit :) muuaahhhh ! :*



Wonder Girls·Nobody·KBS HD







Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik