Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Second chance ? ♥
Thursday 22 March 2012 ? 0 Atashinchi ?

  • Iyerr masalah kita memang takkan settle right? Sebab kau diam , so aku pun diam lah kan . Actually aku nak kau start bersuara dulu then baru aku. Hurmm :/ #Complicated .
     ·  · 


I hear stories, do you want me right back. Betul ke? Haishh terkejut doh when I heard the story like kind of dream . Betul ke you want me back? Betul ke  you still love me anymoreproperly you still need me? why you do me like thiswhy only now are you going to regret your actionsYou do not think to what I feelmy heart when you left me ....kenapa kau tak sendiri je jumpa aku bagitahu pasal hal niey . betul ke cerita nie benar or rekaan semata-mata ? Hurmm kalau betul lah . aku nak sangat jumpa kau . aku nak tahu apa perkataan pertama keluar dari mulut kau . Aku bukan nak meraih simpati dari kau untuk say "sorry" for me . tapi kau kena tahu sendiri lah apa salah kau . apa yang dah buat dekat aku semua . aku nak kau sedar apa salah kau . tak perlu aku bagitahu apa kesalahan kau coz itu diri kau , mesti kau tahu sendiri right? Aku nie manusia biasa je weyy . Walauapapon kesalahan besar or kecil , aku tetap maafkan orang yang pernah sakiti aku . aku takkan dendam dengan orang . Tapi aku akan cuba untuk maafkan seseorang tuh . Hati takkan tenang kalau kite membenci orang . Benci orang pun dosa tau . Sedangkan Nabi ampunkan umat , inikan pula kita manusia biasa kan :') Maybe pintu hati aku masih terbuka untuk kau lagi. Insyaallah .... 
Jangan sia-sia kan peluang yang ada ..
Kbye ..
I miss you so much ...




2 hours ago










Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik