Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Aku dah buat keputusan muktamad ! ♥
Friday 9 March 2012 ? 0 Atashinchi ?
Kbye . Salam perpisahan ...
-Dirimu akan ku kenang dalam doaku -
iloveyou :'( ♥
 ·  ·  · about a minute ago via Hati




Sumpah ! aku tak boleh kuatkan diri aku skrg . terus hilang selera makan . penat lah dengan semua niey :'(

 ·  ·  · 3 hours ago via Hati

First Time jadi camniey -,-
 ·  ·  · 8 hours ago


- Tak ku sangka tak ku duga , perpisahan menimpa diriku dan dia . Hanya Tuhan saja tahu betapa hancurnya , luruhnya , pedihnya , sakitnya hati aku ! aku tak sangka kau tergamak buat aku macamniey . kau memang suka tengok aku menangis kan? kau memang suka tengok aku derita kan? kau memang suka sakitkan hati aku kan? kau memang tak ada hati dan perasaan weyy ! aku geram & marah sangat dengan kau ! tahu tak sebab apa? sebab kau dah mungkiri janji kat dekat aku . mana janji kau dulu ? mana janji kau takkan tinggalkan aku ? mana? mana? semua tuh hanya di bibir saja . tapi kau tak laksanakan . ingat tuh "Jika sesiapa menyakiti hati seseorang dengan sengaja atau kepentingan untuk diri sendiri . HARAM di sisi Allah kerana dikira menzalimi seseorang. Dosa tahu tak? tapi tak apalah . aku ikhlas maafkan kau . mungkin tak de jodoh kan untuk kita kekal bersama . Aku redha dan pasrah -



Bye ~ nak pergi tuisyen dlu #Ya Allah tabahkanlah hati hambamu ini menghadapi semua dugaan ini .. Aminn ~
 ·  ·  · 3 hours ago


AND NOW ! 
|
|
|
V




I already made a final decision. I will try our best will never forget you forever in my life. there is no hope to get back in our relationship. I hope you are happy di samping orang tersayang ♥ :')

 ·  ·  · about an hour ago via Hati

" A true love story never ends " . aku sokong text uh coz cinta yang sejati takkan ada penamatnya kecuali berlaku perpisahan untuk ke dunia lain .
Dengan nama Allah .... aku dengan rela hati aku serta ikhlas dari hati aku untuk cuba melupakan kau wujud dalam hidup aku . dan aku takkan pernah lupakan nama kau kerana kau salah seorang insan yang pernah membuatkan hidup kau gembira dan bahagia walaupon hanya sementara saja . kita dah tak ada jodoh lagi kan? sebab kau bukan milik aku lagi dan aku bukan milik kau lagi . aku kat sini tak pernah nak bencikan kau , aku sentiasa doakan yang terbaik untuk kau . semoga kau bahagia di samping orang tersayang dan yang paling peting aku harap kau dapat capai cita-cita kau nak jadi macam Khairul Fahmi Che Mat (Keeper Footballer) . Terima kasih kerana datang dan pergi dalam hidup aku. aku hargai sangat-sangat . aku akan tumpang gembira kalau kau gembira dan bahagia . banyak kenangan kau dan aku dan aku takkan pernah lupa semua tuh . biarlah dijadikan kenangan masa lampau. Aku harap aku akan dapat yang lebih baik dari kau . bukan bermkna kau tak baik tapi maksud aku ialah mungkin Allah nak tunjukkan hikmah disebaliknya yang kita tak boleh bersama dan bukan jodoh kita kan . kau paham kan? Yang penting sekarang , aku akan cuba lupakan kau yang wujud dalam hidup aku  coz dah tak ada harapan untuk kita bersama kan? itu yang kau nak kan? aku tak nak weyy :'( tapi dah itu keputusan kau . aku tak boleh halang.  . peluang hanya sekali ,sebelum niey aku dah bagi kau banyak peluang tapi kau tak hargai peluang aku tuh . Takpelah , itu hak masing-2 . aku harap kau paham . aku tak de hak nak halang kau untuk sayangi seseorang selain aku . Aku akan pastikan hidup aku takkan jadi macam apa yang kau dh buat dekat aku . Walauapapon , aku minta maaf kalau aku ada buat salah dengan kau . halalkan makan minum aku and everything kay? dan aku sedia memaafkan kau walaupon kau dah sakitkan hati aku dan kau belum lagi minta maaf dekat aku dgn kesalahan kau tuh . mybe kau sedar kesalahan kau tuh . tapi tak pelah . Aku takpernah nak dendam dengan kau . just aku pendam je . aku akan cuba hilangkan pendam aku .  Aku redha dan pasrah . aku akan sentiasa sayangkan kau walaupon kau bukan lagi milik aku . hubungan kita pon dah tak ada apa-2 pon , aku smpai skrg tak thu apa masalahnya . aku just nak kau bagitahu hal sebenarnya kenapa kau buat aku sampai macamniey sekali? kenapa? apa salah aku wey? setiap masa aku ingat kau , rindukan kau , aku tunggu kau balik sini jumpa aku . tapi kau?  dah 8 bulan kita couple . kita bersama . sepanjang 8 bulan nie , aku MENCINTAI kau sorang , tapi ini yang aku dapat ?! kenapa kau kejam sangat dengan aku hah? Ya Allah luruhnya hati aku apa yang terjadi niey . dahlah benda nie berlaku time hari anniversary kita . malam anniversary kan ? sedihnya :'( terpisah macam tu je . padahal pagi hari anniversary kita , kau wish dekat aku and aku happy sangat time tuh . kau cakap kau taknak kehilangan aku bagai . tapi tengoklah apa yang jadi sekarang? kau yang mulakan dulu ! kau ingat senang ke nak lupakan kau? bukan senang nak lupakan orang yang kita sayang lagi-2 aku dah lama dengan kau . baik buruk kau semua dalam tangan aku . Tak pelah . kita buat haluan masing-masing yea . Semoga kau bahagia dengan kekasih baru kau tuh :) 


 kalau kau rindu aku , contact je . Message inbox handphone aku masih terbuka untuk kau . Insyaallah ~ itu pon kalau kau masih ingat aku siapa dalam hati kau sebelum niey . 


Kbye . Salam perpisahan ...
-Dirimu akan ku kenang dalam doaku -
iloveyou  :'( ♥



‎-Redha itu ikhlas , Pasrah itu menyerah-
#Mulai dari sekarang . Aku dah ikhlas untuk melupakan kau dalam hidup aku . Aku redha n pasrah dengan perpisahan ini . Maybe Allah dah sediakan seseorang yang lagi baik dari dia utk jaga acap ;') Semuanya ada hikmah kan . Allah takkan ambil apa yg kita sayang kecuali gantikan dengan yang lebih baik ♥ :')

 ·  ·  · about a minute ago via Hati




‎"... Mendengar namamu bagai memikul beban , mendidih lah kemarahan yang terpedam .. itu belum lagi kita berdepan .. lebih lah elok jika di biarkan ..."
#Usah di tambah bara yang tersimpan ;D biarlah aku bertanggung sendiri segala dosa membencimu ...

 ·  ·  · 9 hours ago via Hati



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik