Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Lara lagi :'( ♥
Thursday 8 March 2012 ? 0 Atashinchi ?

THANKS FOR EVERYTHING :)


Hanya sampai di sini saja .. kisah cinta kita berdua .. tiada daya selamanya ... terhenti di sini.. biarku pujuk hati ini ... merawat rindu ku sendiri .. setelah aku kau lukai ... sedangkan KAU tahu ? Kasih aku hanyalah untukmu ... tiada lain dalam diriku ... takkan berubah walau dipisah laut biru .. cinta aku hanyalah untukmu ... tak pernah goyah tak pernah jemu .. takkan terpadam dalam hati ku .. dia milikmu ... percayalah .....
mungkin sudah suratan kita .. terpisah sebegini saja .. pasti di suatu hari nanti .. ku jejak bahagia .......




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik