Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Jangan bagi hati aku tertutup untuk kau ! ♥
Wednesday 21 March 2012 ? 0 Atashinchi ?
LOVE STORY LET'S MAKE HIS STORY :'(
"... sejarah kisah cinta kita , menguasai bumi , mengalahkan semua yang paling terindah  ... "
Adakah kita akan bersatu kembali ? 
*Aku rindu kau sangat-2 . Aku rindu everything that our memories with you .... *
You know why? coz i really really love you walaupun kau dah buat aku sakit hati dan hati aku bagaikan dihiris-hiris setelah apa yang kau lakukan terhadap aku . kau kejam ! aku benci kau ! tapi tak de guna aku nk benci kau coz aku sayang kau . kenapa susah nak lupekan kau? kenapa? sbb aku sayangkan kau . kau je yang tak tahu . aku rindu kau weyy :'( rindu sangat-2 . Tuhan je tahu bagaimana perasaan aku ... aku sorang-2 yang hadapi niey . kau ? kau kat sana dah bahagia . kenapa kau buat aku macamnie? apa salah aku dekat kau? Ya Allah . aku redha aku pasrah dengan ketentuanmu .

"Kesakitan cinta yang melanda ku ..
menghentikan degupan rindu ...
yang hampir bernyawa ...
kecewa yang tiada terhingga ...
bila mendengar berita kau tak cintaiku ...
kini ku fahami erti cintamu ..
kau hanya bernyawakan patung dalam dirimu ..
kecewa melanda dihati ...
mengapa begini yang aku hadapi ?
Itu yang ku duga selama ini "








Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik