Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Hope kau bahagia :) ♥
Friday 9 March 2012 ? 0 Atashinchi ?



Kita hanya merancang , tapi Tuhan yang menentukan ♥ :')
# Jatuh Cinta ? Jatuh itu sakit . cinta itu sementara . Hanya redha dan pasrah .
 ·  ·  · 7 minutes ago via Hati



Aku akan membawa diri aku pergi jauh dari hidup kau dan aku . aku akan try lupakan our relationship yang pernah kita miliki sebelum niey . tapi aku takkan pernah nk lupakan kau . itu je .  Nama kau sentiasa ada dalam hati aku dan aku hanya dapat mengingati mu tapi tidak boleh memiliki dirimu lagi . memang kita tak ada jodoh kan? itu yang kau nak kan . Okayy aku terima dengan hati terbuka walaupun sakit hati niey tak dapat digambarkan betapa luruhnya hati aku setelah apa yang kau buat dekat aku ..  aku harap kau dapat jalani hidupan yang lebih baik dari sebelum niey ..  Salam ..

Sukanya bila dia ceria :')
#Aku tumpang gembira dengan kebahagian kau . Semoga Allah merestui hubungan kau dan dia . Amin ~

 ·  ·  · 12 minutes ago via Hati


To my beloved friends . thanks yer kowg ambik berat pasal aku . aku dapat share problem dgn korang . kalau tak ada korang , aku tak boleh hidup . korang banyak bagi support dekat aku . bagi semangat untuk bangkit dari semua masalah niey terutama sekli masalah aku sekarang . Insyaallah aku akan try kuatkan diri , aku akan usaha . aku nk bangkit dari kesedihan niey  .tapi serius ! aku memang dah give up sekarang dengan masalah aku dan aku taknak sakiti hati aku sendiri . that's why lah aku perlukan korang untuk sentiasa senyum seperti sebelum niey .. aku harap aku akan dapat kebahagiaan aku suatu hari nanti kelak . Aminn ~ doakan aku k :) Aku sayang korang ! muah ! iloveyou guys ! ♥


Thanks for --->






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik