Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

You still bitch in my eyes :)
Saturday 31 March 2012 ? 0 Atashinchi ?





HAHAHA ! girl is special than boy



Activity
Recently
Hope kau bahagia di sisi Zoul haikal :') 
Iyer aku tahu kau mungkin akan bahagia kat dunia niey tapi kat akhirat kelak? :)
Setiap perbuatan jahat ada balasannye .. Kita hanya mampu merancang tapi Tuhan yang menentukan ..  It's okay . aku takkan pernah nak berdendam dengan orang coz aku manusia biasa .. Dosa tau berdendam or bencikan orang :) S0 aku kena mampu redha dan pasrah dengan ketentuan-Nya :) 
Aku pasti suatu hari nanti aku akan dapat kebahagian dunia dan akhirat ku di samping orang tersayanggg. Aminnn :')


❝.... Cinta saya hanya untuk orang yang ikhlas menerimanya tapi bukan untuk dipersendakan ....❞ #Thanks for everything ♥ :')
 ·  · a few seconds ago near Seremban







Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik