Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Genap Seminggu ♥
Wednesday 14 March 2012 ? 0 Atashinchi ?

Ya Allah .. kenapa lah hati aku tak tenang lagi niey? Iyer aku tahu hari niey genap seminggu benda uh berlalu tapi aku masih tak boleh terima hakikat ke? Hurmm :( penatlah dengan semua niey ...

 ·  ·  · 13 minutes ago via Hati


Ya Allah , kenapa lah hari ni hati aku tak tenang yer? Mybe aku tertengok gambar dia . entahlah tibe-2  aku tertengok gambar kau tadi . Haishhh . terus tak tentu arah di buatnye wey . Aku thu dy bukan lagi miliik aku . Actually aku nak sangat jumpe dia . please lah . kejap pon jadi lah . coz aku nk kenapa dia buat aku camnie , kenape dy sanggup tinggalkan aku , aku nak tahu keluar dari mulut dia . niey tak dia senyap je. jadilah cinta tergantung .  xde khabar berita :( kenapalah dia buat aku camnie . If aku dapat jumpa dia ,hati aku akan tenang weyy if dia citerkan perkara sebenarnye . apa sebab dia buat aku camnie . tapi aku rasa , takde nya dia nak jumpa aku coz kat sana dia dah bahagia kan . Hurmm xpelah . pendam jelah dalam hati . tu je yang mampu aku buat :'(



3:56am
cuba pikir logik eh
kalau btol la die sgt2 madly in love dgn pmpn tu,
knp die xmntk break kat acap?
knp die cpl jgk dgn acap
and senyap2 dgn pmpn tu
itu maknenye die nak dua2
mgkn sbb pmpn tu dekat dgn die
so leh teman die klo bosan
laki klo btol2 nak kt pmpn ni, dah lama tgglkn org yg die cpl masa tu dah
xde nak cpl jgk then break sbb dah kantoi
nnti die carik balik tu

Ya Allah kak ! Betul lah ape akak cakp . acap tak terpkir smpai cm2 skli . Hihi caya ah akak !





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik