Status: Aku sentiasa cool and rilex + pemalu/peramah + setia pada yang satu + inginkan segalanya ! :) hoho
Forever Young

Can i get this ring? ♥
Tuesday 6 March 2012 ? 0 Atashinchi ?
Ehem ehem *teringin nak ada cincin cam niey ♥ :') Hihi
#watlek watpeace!
 ·  · 





Nurasyraff Zhaikal II ---> Heyy soul sister ! stop dreaming ring lover niey . accuallly aku memang lama idamkan cincin niey . tapi ........ hurmmm mybe i cannot get it . mane nak cari yang serupa mcam niey yer? maybe ada . tapi aku masih belum menjumpainya lorh . alaaaa bestnya dapat cincin niey . siap ada diamond lagi aw . uishhh niey kalau dapat niey , haaaa bahagianya hidup . hihi . aku tak suka sangat barang emas tapi aku lebih sukakan cincin white gold cam cincin kat atas niey . lawa weyhhh .. sampai aku termimpi-2 zoul datang purpose aku then dia bagi cincin niey dekat aku . walaweiiii ~ gile lah mimpi aku uh . kalau jadi kenyataan kan best . alaahaiii bestnyer . tapi aku tahu cincin niey mesti mahal harga nyer and i aku takkan dapat pakai kat jari manis aku niey . kalau ada rezeki , maybe cincin niey aku dapat jumpa , kalau jumpa depan mata pon jadilah walaupun tak dapat beli , asalkan aku tahu bende ini wujud . hehe . okayy lah stop lah dreaming benda niey . mang aku takkan dapat right? aku tahu uh :'( 





Okayy time up ! Offline yaw ~ nak study . minggu niey memang complicated lorh . exam lagi . malam niey tuisyen lagi . penatnya .. #lumrah Spm candidate yaw ♥ :D
 ·  ·  · 20 minutes ago via Hati










Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Status: ♥ I LOVE YOU Muhd Zulhaikal bin Sohaimie ♥ ::: I love our memories together and we promised to never leave each other right? I appreciate your love on me . I will make sure that nobody can take you from me ♥ :') ♥ Ya Allah .. Restukanlah hubungan aku dan dia hingga akhir hayat kami . Amin ya rabba al amin ... ♥



Gratisan Musik